Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας

Προχθές, στο πλαίσιο  της Kinnevik Capital Markets Day 2013, ο γενικός διευθυντής και συνιδρυτής της Zalando Robert Kentz παρουσίασε (άραγε γιατί ήταν τόσο αγχωμένος;) μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για την στρατηγική της παραπάνω εταιρείας.

Zalando_Visits-per-monthΣύμφωνα με τον ίδιο, η Zalando κατέχει το 4% της γερμανικής αγοράς υποδημάτων, ενώ δεν προγραμματίζει για φέτος νέες επεκτάσεις σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Στρατηγικός στόχος της Zalando είναι η εδραίωση της στις είδη 14 υφιστάμενες ευρωπαϊκές αγορές.  Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Zalando υπαναχώρησε από την αγγλική αγορά, καθώς όπως επεξήγησε ο κος Kentz, πρόκειται για μια τελείως διαφορετική αγορά από ό,τι αυτή της ηπειρωτικής Ευρώπης.

Zalando_Key-differentationsΤέλος, στις ερωτήσεις των συμμετεχόντων στην παραπάνω συνάντηση επενδυτών σχετικά με το εάν η Zalando σκέφτεται να επιβάλλει ποτέ έξοδα αποστολής στους πελάτες της, ο Kentz απάντησε ότι αυτό θα συμβεί, μόνο εάν και εφόσον δεν πετύχουν τα συγκεκριμένα μέτρα μείωσης του ποσοστού των επιστροφών.  Άλλωστε, το υψηλό ποσοστό επιστροφών (υπενθυμίζω ότι ανέρχεται στο 50%) είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας, ανάφερε ο ίδιος.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes

Ετικέτες:, , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: