Westwing: Πρώτος απολογισμός των επιτυχιών της

H Westwing, ένα Shopping Club με έδρα το Μόναχο η οποία προσφέρει πολυτελή αξεσουάρ επίπλωσης και προϊόντων διακόσμησης σπιτιού, δημοσίευσε για πρώτη φορά τα οικονομικά στοιχεία των δραστηριοτήτων της.

Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι ετήσιες πωλήσεις της ανήλθαν στα 175 εκατ. δολάρια (περίπου 135 εκατ. ευρώ). Η Westwing ιδρύθηκε πριν από 21 μήνες και σύμφωνα με την ίδια έχει πάνω από οκτώ εκατομμύρια μέλη, από τα οποία περίπου 90% είναι γυναίκες. Εκτός από τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία, η εταιρεία δραστηριοποιείται και σε άλλες επτά χώρες μεταξύ αυτών τη Ρωσία και την Βραζιλία.

Westwing Οι πελάτες της πραγματοποιούν παραγγελίες κατά μέσο όρο 3-4 φορές ετησίως, ενώ το καλάθι αγορών τους έχει μια μέση τιμή αξίας 150 δολαρίων. 70% των παραγγελιών εκτελείται από τους ήδη υπάρχοντες πελάτες.  Ενδιαφέρουσα είναι επίσης η πληροφορία ότι 25% των παραπάνω παραγγελιών γίνονται μέσω κινητών συσκευών.

Συνολικά η Wetswing έχει λάβει επενδυτικά κεφάλαια ύψους 100 εκατ. δολαρίων. Μεταξύ των επενδυτών είναι η Summit Partners , η  Access Industries, η Holtzbrinck Ventures και η Investment AB Kinnevik.

Υπενθυμίζω ότι η παγκόσμια αγορά προϊόντων αξεσουάρ και διακόσμησης σπιτιού εκτιμάται στα 500 δισ. αμερικανικά δολάρια και ως εκ τούτου υπάρχουν ακόμα αρκετά περιθώρια για νέους παίκτες.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Furniture, Shopping Clubs

Ετικέτες:, , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: