Πριν λίγους μήνες, σάς είχα παρουσιάσει το επιχειρηματικό μοντέλο της βραχυπρόθεσμης μίσθωσης φυσικών καταστημάτων, της αγγλικής AppearHere.
Το ίδιο επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξε και η αμερικανική Storefront, την οποία η BusinessInsider χαρακτηρίζει ως την “Airbnb του εμπορίου“.
H Storefront έλαβε πρόσφατα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 1,6 εκατ. δολαρίων. Αυτά θα χρησιμοποιηθούν μεταξύ άλλων για την επέκταση των υπηρεσιών της και σε άλλες πολιτείες. Προς το παρόν, η Strorefront δραστηριοποιείται στην περιοχή του Σαν Φρανσίσκο και της Νέας Υόρκης.
Στους έξι μήνες λειτουργίας της, πάνω από 100 Brands έχουν κάνει χρήση των Pop-Up χώρων της στο Σαν Φρανσίσκο. Ενώ στο blog της, δίνει χρήσιμες συμβουλές για το σωστό στήσιμο αυτών.
Σχετικά άρθρα:
- AppearHerre: Το επιχειρηματικό μοντέλο βραχυπρόθεσμης μίσθωσης φυσικών καταστημάτων
- Οι μελλοντικές ανησυχίες των διαχειριστών εμπορικών κέντρων
- Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι επιπτώσεις του στα εμπορικά κέντρα
- Showrooming: Οι καταναλωτές βλέπουν το μέλλον των καταστημάτων ως χώρους επίδειξης
- Shopping Parties: Το ιδανικό ηλεκτρονικό επιχειρείν για τις γυναίκες
- Το μέλλον των πωλήσεων και οι «Καινο-δεινόσαυροι»
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: Business Models, e-commerce, Shopping Parties
Απάντηση