Glossybox: Μόνο μάρκετινγκ και τίποτα άλλο

Η Glossybox της Rocket Internet των αδερφών Samwer, ανακοίνωσε πρόσφατα, και για πρώτη φορά, μερικά στοιχεία για το μέγεθος των πωλήσεών της και τον αριθμό των πελατών της. Η συνδρομητική υπηρεσία μέσω της οποίας οι κατά κύριο λόγο πελάτισσες λαμβάνουν μηνιαίως ένα κομψό κουτί με δείγματα (μινιατούρες) προϊόντων ομορφιάς, διακίνησε, σύμφωνα με την ίδια, 4 εκατ. κουτιά από την έναρξη της λειτουργίας της, από τον Μάρτιο του 2011. Η Glossybox δραστηριοποιείται παγκοσμίως σε 15 χώρες, ενώ οι συνολικοί πελάτες της ανέρχονται σε 200.000 συνδρομητές.

GlossyboxΑυτή τη στιγμή η Glossybox διαθέτει προς πώληση 5 είδη κουτιών: To Beauty Box, το Young Beauty (διμηνιαία αποστολή), το ΜenBox (τριμηνιαία αποστολή) και τα εφ’ άπαξ κουτιά το Baby Box και το Eco Edition. Ενώ κάποια άλλα, όπως το Petite box στο οποίο προσέφερε προϊόντα τόσο για την έγκυο γυναίκα όσο και για το νεογέννητο παιδί, σταμάτησε να διατίθεται λόγω χαμηλής ζήτησης και μετατράπηκε σε Baby Box.

Το μηνιαίο κόστος συνδρομής ενός Beauty Box ανέρχεται σε 15 ευρώ, ενώ η ετήσια συνδρομή ανέρχεται στα 145 ευρώ. Να υπενθυμίσω ότι στο λανσάρισμα της υπηρεσίας το παραπάνω κόστος ανερχόταν σε 10 ευρώ. Το παραπάνω δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά με το επιχειρηματικό μοντέλο και ότι τα περιθώρια κέρδους της Glossybox τείνουν προς το μηδέν. Επιπλέον, η ίδια στο παρελθόν είχε αντιμετωπίσει προβλήματα με τις παραδόσεις των δειγμάτων από τους προμηθευτές της, γεγονός που γινόταν αντιληπτό στις πελάτισσες καθώς αυτές αντί να παίρνουν 5 δείγματα, λάμβαναν μονάχα 4.

Οι επενδυτές της που χρηματοδότησαν με πάνω από 55 εκατ. ευρώ τη Glossybox, μεταξύ αυτών ήταν η Rocket Internet, η Holtzbrinck Ventures, η Kinnevik και η Access Industries μάλλον θα μετάνιωσαν για την ενασχόλησή τους με την παραπάνω εταιρεία, καθώς το κόλπο των αδερφών Samwer να πωλήσουν το κλώνο τους στο αμερικανικό πρότυπό τους την Birchbox δεν έπιασε.

Το παιχνίδι έτσι και αλλιώς είναι χαμένο για τη Glossybox καθώς η Douglas, η μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών στην Ευρώπη (1.200 καταστήματα σε 18 χώρες και τζίρο 1,9 δισ. ευρώ), προσφέρει μια αντίστοιχη (ποιοτικότερη και φθηνότερη) υπηρεσία τo Douglas Box of Beauty, ενώ πρόσφατα η ίδια έλαβε από την αμερικανική επενδυτική Advent το ποσό των 500 εκατ. ευρώ για την περεταίρω ανάπτυξή της. Ποσό που προορίζεται όχι μόνο για την ανάπτυξη των νέων φυσικών σημείων πώλησης, αλλά και του διαδικτύου.

Λέτε να ζαλίστηκε η Douglas από τη δημοσίευση των πενιχρών νούμερων της Glossybox και να την εξαγοράσει; Ή θα τελειώσει το άρωμα ύπαρξής της;

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Abo-Commerce, E-Beauty, e-commerce

Ετικέτες:, , , , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: