Nutella: Είσοδος στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Πριν λίγο καιρό, σάς είχα παρουσιάσει τα στάδια εξέλιξης της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων. Χθες, η γνωστή σε όλους μας Ferrero λάνσαρε στις Η.Π.Α την Nutella Boutique, εγκαινιάζοντας με αυτό τον τρόπο την είσοδο της στο ηλεκτρονικό εμπόριο. 

nutella boutiqueΠρος στιγμή, το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει στους φανατικούς πελάτες της, αποκλειστικά nutella branded είδη ένδυσης και αξεσουάρ.

Λέτε να γλυκαθεί η Nutella από την δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου και να προσφέρει μελλοντικά και την κρέμα nutella μέσω του διαδικτύου, απευθείας στον τελικό καταναλωτή;

Ως διαχειριστής ταυτότητας, έχει όλα τα απαραίτητα προσόντα για να αποδεσμευτεί από τις υφιστάμενες σχέσεις που έχει αναπτύξει η ίδια με το παραδοσιακό λιανεμπόριο.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Food

Ετικέτες: , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: