Πριν λίγο καιρό, σάς είχα παρουσιάσει τα στάδια εξέλιξης της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων. Χθες, η γνωστή σε όλους μας Ferrero λάνσαρε στις Η.Π.Α την Nutella Boutique, εγκαινιάζοντας με αυτό τον τρόπο την είσοδο της στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Προς στιγμή, το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει στους φανατικούς πελάτες της, αποκλειστικά nutella branded είδη ένδυσης και αξεσουάρ.
Λέτε να γλυκαθεί η Nutella από την δυναμική του ηλεκτρονικού εμπορίου και να προσφέρει μελλοντικά και την κρέμα nutella μέσω του διαδικτύου, απευθείας στον τελικό καταναλωτή;
Ως διαχειριστής ταυτότητας, έχει όλα τα απαραίτητα προσόντα για να αποδεσμευτεί από τις υφιστάμενες σχέσεις που έχει αναπτύξει η ίδια με το παραδοσιακό λιανεμπόριο.
Σχετικά άρθρα:
- Η εξέλιξη της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων
- Το μέλλον των πωλήσεων και οι «Καινοδεινόσαυροι»
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση