E-Commerce 2020: Ένα διαφορετικό συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου για την επίτευξη της αριστείας

Δύο τάσεις παρατηρούμε αυτόν τον καιρό στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Η μία είναι η Έκρηξη των Επιχειρηματικών Μοντέλων  και η άλλη είναι ότι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο μπορεί να επιφέρει την αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου. Οι νέοι παίκτες αποσαφηνίζουν με αρκετά εντυπωσιακό τρόπο τη δυναμική των νέων επιχειρηματικών μοντέλων. Σίγουρα κάθε φορά που βγαίνουν στην επιφάνεια, ταρακουνούν τις «παραδοσιακές» αγορές και τους επιμέρους κλάδους τους, ενώ οι καθιερωμένοι παίκτες του εμπορίου φοβούνται το πραγματικό μέγεθος των ηλεκτρονικών αγορών. Ταυτόχρονα, η πίεση στους παραδοσιακούς παίκτες αυξάνεται.

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών B2C (επιχείρηση προς καταναλωτή) στην Ελλάδα άγγιξε τα 2,9 δισεκατομμύρια ευρώ το 2012 έναντι του 1,8 δισεκατομμυρίου ευρώ την περασμένη χρονιά, σημειώνοντας αύξηση 61%. Λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη του τζίρου των ηλεκτρονικών αγορών της πενταετίας από το 2008 έως το 2012, τότε αυτή παρουσιάζει μια θεαματική αύξηση της τάξεως του 480%, εμφανίζοντας τον δεύτερο μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης στην ευρωπαϊκή αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Παρόλα αυτά, πάνω από το 95% του τζίρου στο ελληνικό λιανεμπόριο εξακολουθεί να πραγματοποιείται στα παραδοσιακά καταστήματα, με ολοένα όμως μεγαλύτερη πτωτική τάση. Ενώ στο διασυνοριακό Β2C E-Commerce, οι ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκονται ακόμα σε χειμερία νάρκη, αγνοώντας όχι μονάχα το γεγονός  ότι ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών στην Ευρώπη ανήλθε πέρσι στα 312 δισ. ευρώ, αλλά και ότι δεν υφίσταται μηχανισμός προστασίας της εγχώριας αγοράς.

Σε όλα αυτά τα παραπάνω βρίσκεται και η μεγάλη ευκαιρία ανάπτυξης και αξιοποίησης του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία με τη σειρά της θα επιφέρει και την επιθυμητή ανάπτυξη ολόκληρης της εθνικής οικονομίας.

Στο συνέδριο «E-Commerce 2020: the way to excellence», το οποίο διοργανώνεται από κοινού από το neoecommerce.gr και την DIRECTION ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Α.Ε. έχουμε θέσει ως στόχο τον προσανατολισμό των επιχειρηματιών του ελληνικού εμπορίου για την επίτευξη της αριστείας στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Αυτό θα επιτευχθεί διαμέσου της παρουσίασης των βέλτιστων πρακτικών των νέων επιχειρηματικών μοντέλων αλλά και των τελευταίων εξελίξεων του «μελλοντικού» εμπορίου, ενώ ταυτόχρονα θα δώσει ερεθίσματα και θα προωθήσει την ανταλλαγή ιδεών και απόψεων.

Για πρώτη φορά, διεθνείς ομιλητές με την παρουσία και την εμπειρία τους  θα διαφωτίσουν το ελληνικό επιχειρηματικό κοινό για τον τρόπο με τον οποίο αυτοί χειρίστηκαν δεξιοτεχνικά τις προκλήσεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Το πρόγραμμα του συνεδρίου θα καλύψει όλες τις πτυχές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου: Από τα Shopping Clubs, το e-Food και τη Μαζική Εξατομίκευση μέχρι τα Πληροφοριακά Συστήματα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και τη Διεθνοποίηση των Επιχειρήσεων του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Το παραπάνω συνέδριο απευθύνεται τόσο σε όλους τους διαδικτυακούς εμπόρους και σε αυτούς που αρέσκονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, την καινοτομία όσο και στους επιχειρηματίες του παραδοσιακού εμπορίου και των επωνύμων μαρκών.

Το συνέδριο «E-Commerce 2020: the way to excellence» θα λάβει χώρα στις 21 – 22 Νοεμβρίου 2013 στις εγκαταστάσεις του The American College of Greece-Deree  στο PIERCE THEATER, Αγ. Παρασκευή. Ενώ η επίσημη εγγραφή σε αυτό θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες.



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες: , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: