Zulily: Το πρώτο Shopping Club που μπαίνει στο Χρηματιστήριο

Η αμερικανική Zulily, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της στις αρχές του 2010 και που προσφέρει προϊόντα για μαμάδες, παιδιά και βρέφη θα είναι τελικά το πρώτο Shopping Club που θα μπει στο Χρηματιστήριο.

zulily_homepageΗ Zulily κατέχει την 77η θέση στη λίστα της Internet Retailer με τις  500 μεγαλύτερες εταιρείες του ηλεκτρονικού εμπορίου της Νότιας Αμερικής Σύμφωνα με την ίδια,  οι πωλήσεις της για το 2012 ανήλθαν στα 331 εκατ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 132,4% σε σχέση με το 2011. Ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2013 οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 272 εκατ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 114,2% σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2012.  Το αξιοσημειώτο είναι οτι φέτος εμφάνισε για πρώτη φορά καθαρά έσοδα ύψους 2,4 εκατ. δολάρια.

zulily_salesΗ Zulily απαριθμεί το πρώτο εξάμηνο του 2013 περίπου 2 εκατ. ενεργά μέλη ενώ ο μέσος όρος αξίας των παραγγελιών ανά πελάτη ανήλθε στα 53,23 δολάρια. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στο δεύτερο τρίμηνο του 2013, το 42%  των παραγγελιών πραγματοποιήθηκε μέσω κινητών εφαρμογών (mobile app).

Η Zulily έχει λάβει συνολικά επενδυτικά κεφάλαια ύψους 139 εκατ. δολάρια από διάφορους επενδυτές.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Live Shopping, Shopping Clubs

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: