Condor: Αγορές μέσω διαδικτύου – Παραλαβή εν πτήσει

Το μεγαλύτερο ανεκμετάλλευτο δυναμικό στις πωλήσεις του μέλλοντος έγκειται στην αξιοποίηση νέων σημείων πώλησης, όπως θα ήταν η πώληση ειδών σούπερ μάρκετ στις στάσεις του μετρό, η πώληση ασφαλειών στα ιατρεία και η πώληση επίπλων στις πτήσεις αεροπλάνων, όπως είχε αναφέρει ένας από τους κορυφαίους αναλυτές των μελλοντικών τάσεων ο Sven Gábor Jánszky στην εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μελέτη του «Το μέλλον των πωλήσεων».

Για τον καταναλωτή, οι αγορές ως αποτέλεσμα μιας πολυκαναλικής (multichannel) εμπειρίας είναι ήδη γεγονός. Καθώς κατά τη διαδικασία αγοράς, αυτός αναμένει ότι σε κάθε σημείο επαφής (Touchpoint) θα μπορεί να απολαμβάνει όλες τις υπηρεσίες τη στιγμή που αυτός τις επιθυμεί.

Condor-AirshoppingΥπό αυτήν την έννοια, η αεροπορική Condor, μέλος του ομίλου Thomas Cook Group, ήρθε να προσφέρει μια νέα υπηρεσία στους γερμανούς πελάτες της. Μέσω της υπηρεσίας Airshopping, οι πελάτες της  μπορούν να αγοράζουν αφορολόγητα από το σπίτι, πριν από την πτήση τους. Σε αυτήν την περίπτωση, οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν πάνω από 900 επιλεγμένες προτάσεις επώνυμων οίκων σε πολύ ελκυστικές τιμές που φθάνουν μέχρι και 50% κάτω της τιμής λιανικής.

Οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν τόσο μέσω του διαδικτύου όσο και τηλεφωνικά το αργότερο μέσα σε έξι μέρες πριν από την αναχώρηση ή την επιστροφή των επιβατών. Τις παραγγελίες τους οι επιβάτες τις παραλαμβάνουν κατά την επιβίβασή τους στο αεροπλάνο. Η παραπάνω ιδέα έχει ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία από την Thomas Cook Airlines στις σκανδιναβικές χώρες.

Αυτό, λοιπόν, το οποίο θα πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι στο αεροπλάνο συναντάμε «προσωρινές» κοινότητες, οι οποίες όμως μοιράζονται παρόμοια ενδιαφέροντα (κοινός τόπος αναχώρησης και κοινός τόπος προορισμού).  Οι επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών δεν ενδιαφέρονται μόνο για διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες που θα χρειαστούν μετά την άφιξη στον προορισμό τους, αλλά επίσης και για διάφορες άλλες υπηρεσίες σχετικές με το ίδιο το ταξίδι τους, όπως η έξυπνη οργάνωση του χρόνου που δαπανάται με συνταξιδιώτες κατά τη διάρκεια της πτήσης (δείτε την υπηρεσία Social Seating της KLM).

Ο τουρισμός και το ηλεκτρονικό εμπόριο ως οι πλέον ελπιδοφόροι πυλώνες ανάπτυξης για την Ελλάδα, θα πρέπει να αναπτυχθούν χέρι με χέρι. Αυτό λοιπόν που χρειάζεται είναι η ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών, που θα βελτιώσουν και θα επιμηκύνουν τη βιωματική εμπειρία των επισκεπτών, με επιχειρηματικά μοντέλα, των οποίων όμως η εμπορική εκμετάλλευση θα ανήκει αποκλειστικά σε ελληνικά χέρια!

Σχετικά άρθρα:

  1. Το μέλλον των πωλήσεων και οι «Καινοδεινόσαυροι»
  2. Multichannel Commerce: Μύθος ή πραγματικότητα;


Κατηγορίες:e-commerce, Multichannel Commerce, Transport, Trends

Ετικέτες:, , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: