Σύμφωνα με το Techinasia, οι πωλήσεις της κινεζικής Yihaodian στην οποία συμμετέχει με 51,3% η αμερικανική Walmart και λειτουργεί το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα σούπερ μάρκετ στην Κίνα, ανήλθαν για το 2013 στα 1,9 δισ. δολάρια!
Η Yihaodian απαριθμεί 57 εκατ. μέλη, ενώ στις αποθήκες της διαχειρίζεται 3,4 εκατ. κωδικούς. Επιπλέον, λόγω της συνεχόμενης κρίσης σχετικά με την ασφάλεια των τροφίμων στην Κίνα, η ίδια πέρυσι πούλησε πάνω από 250 εκατ. εισαγόμενα είδη διατροφής, ενώ είναι ο μεγαλύτερος εισαγωγέας παιδικού γάλακτος στην Κίνα.
Στο παρελθόν, σάς είχα παρουσιάσει τις έξυπνες λύσεις των εικονικών καταστημάτων (Virtual Stores) της Yihaodian τις οποίες εφήρμοσε στην Κίνα τόσο με τη μορφή αφισών, όσο και με τη μορφή «εικονικών» σούπερ μάρκετ με εικονικά ράφια.
Σχετικά άρθρα:
- Augmented Reality: 1000 «εικονικά»σούπερ μάρκετ στην Κίνα
- Augmented Reality: Η νέα διάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Tesco: To «εικονικό» σούπερ μάρκετ τώρα και στην Ευρώπη
- Μια ορατή πραγματικότητα: Το «εικονικό» σούπερ μάρκετ
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση