Blue Nile: Το κυρίαρχο ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης κοσμημάτων

Η αμερικανική Blue Nile με έδρα το Σιάτλ είναι το κυρίαρχο ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης κοσμημάτων παγκοσμίως. Η συγκεκριμένη εταιρεία ιδρύθηκε το 1999 και προσφέρει μέσω της πλατφόρμας της δαχτυλίδια αρραβώνων και γάμου. Πρόσφατα η Blue Nile δημοσιοποίησε τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2013.  Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι καθαρές πωλήσεις της ανήλθαν στα 450 εκατ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 12,5% σε σχέση με το 2012. Ενώ οι διεθνείς πωλήσεις της Blue Nile αντιπροσωπεύουν το 16,26% (73,2 εκατ. δολάρια) των συνολικών πωλήσεων.

Blue-NileΗ Blue Nile κατέχει την 74η θέση στη λίστα του Internet Retailer  που περιλαμβάνει τα 500 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Αμερικής και του Καναδά. Ενώ ενδιαφέρον έχει η ανάγνωση (αρχείο Pdf) του επιχειρηματικού μοντέλου της.

Στο παρελθόν σας είχα παρουσιάσει την Gemvara, η οποία μέσω της πλατφόρμας της προσφέρει εξατομικευμένα κοσμήματα, προσαρμοσμένα στα γούστα των πελατών της. Το πόσο δύσκολη όμως είναι η αγορά των κοσμημάτων μέσω του διαδικτύου, το ανέδειξε η πτωτική πορεία της καναδέζικης ICE.com, η οποία τελικώς βρήκε πέρυσι έναν νέο αγοραστή.  Υπενθυμίζω ότι το 2006 η ICE.com είχε εξαγοράσει την Diamond.com.

Στην ελληνική αγορά κυρίαρχος παίκτης είναι η εταιρεία Σαββίδης Α.Ε. με έδρα τα Γρεβενά. Η παραπάνω εταιρεία ιδρύθηκε το 1999 από τον Ευδόκιμο Σαββίδη και δραστηριοποιείται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, λειτουργώντας με επιτυχία τα τελευταία χρόνια τα ηλεκτρονικά καταστήματα www.OROLOI.gr , www.KOSMIMA.gr και www.ACCESSORY.gr. Παράλληλα η Σαββίδης Α.Ε. λειτουργεί και εκθεσιακό χώρο (Showroom) στο κέντρο της Αθήνας. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ισολογισμού του έτους 2012, οι πωλήσεις της Σαββίδης Α.Ε. ανήλθαν στα 2,53 εκατ. ευρώ (αρχείο Pdf), ενώ τα καθαρά προ φόρων κέρδη της διαμορφώθηκαν στα 68 χιλιάδες ευρώ.

Kosmima.grΙδιαίτερα ενδιαφέρον, όμως, έχει το γεγονός ότι σύμφωνα με την πρόσφατη διαδικτυακή έρευνά “Δραστηριότητα, Κανάλια Διανομής, Πληροφοριακά Συστήματα και Logistics των Ελληνικών e-Shops” που εκπόνησαν από κοινού το neoecommerce μαζί με το ELTRUN, η κατηγορία των κοσμημάτων δεν έχει τύχει της εμπορικής εκμετάλλευσης των εμπόρων, καθώς μόνο 6% των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων δραστηριοποιείται στην συγκεκριμένη αγορά.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες: , , , , ,

1 reply

  1. κυκλος εργασιων 2,5εκ και καθαρα εσοδα 68χιλ! …

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: