Το αμερικανικό Shopping Club Zulily, το οποίο πραγματοποίησε πρόσφατα την πιο σημαντική είσοδο εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου στο Χρηματιστήριο για το 2013, δημοσιοποίησε σήμερα ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με την εξέλιξη των πωλήσεών της. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι καθαρές πωλήσεις της για το 2013 θα ανέλθουν στα 695,7 εκατ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 110% σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2012. Το αξιοσημείωτο είναι ότι φέτος εμφάνισε για πρώτη φορά καθαρά έσοδα ύψους 12,9 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών ύψους 10,3 εκτ. δολαρίων το 2012, ενώ οι καθαρές πωλήσεις της για το 2014 θα ξεπεράσουν τα 1,1 δισ. δολάρια.
Η Zulily απαριθμεί περίπου 3,2 εκατ. ενεργά μέλη και καθημερινά λανσάρει 4.500 νέα προϊόντα από 300 εμπόρους-συνεργάτες. Ενώ σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο αυτής Darrell Cavens, η Zulily θα επεκτείνει την γκάμα των προσφορών της και με προϊόντα για το σπίτι.
Σχετικά άρθρα:
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Zulily: Το πρώτο Shopping Club που μπαίνει στο Χρηματιστήριο
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,6 δισ. ευρώ για το 2013
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
- Fab: Το «παραμύθι» με το χαμόγελο δεν έχει εγγύηση
- Westwing: Πρώτος απολογισμός των επιτυχιών της
- Έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012
- Vipshop: Ο ανταγωνιστής της Vente Privee..μιλάει κινεζικά
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,1 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 11%
- Gilt: Επικέντρωση του Ομίλου στο αρχικό επιχειρηματικό μοντέλο
Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση