Vipshop: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 145,1% στα 1,7 δισ. δολάρια

Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της Vente-Privee και ο ανερχόμενος γίγας των Shopping Clubs είναι η κινεζική Vipshop. Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται από τα πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα της Vipshop για το έτος 2013. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, τα καθαρά έσοδα της Vipshop ανήλθαν στα 1,7 δισ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 145,1% σε σχέση με το 2012.

Vipshop-Net-Revenues-2010_2Η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο τόσο στην αύξηση κατά 119,5% των ενεργών πελατών της (από 2,6 εκατ. το 2012 σε 5,7 εκατ. πελάτες το 2013) όσο και στην αύξηση κατά 102,4% των συνολικών παραγγελιών της (από 8,8 εκατ. το 2012 σε 17,7 εκατ. παραγγελίες το 2013). Ενώ το μεικτό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε, φτάνοντας το 24,0% από το 22,3% το 2012.

Σύμφωνα με την ίδια, αυτή κατέχει με 90% το υψηλότερο μηνιαίο ποσοστό επαναγοραστών στην Κίνα. Ενώ τον Φεβρουάριο του 2014, το 30% του τζίρου προήρθε μέσω των κινητών συσκευών.

Πρόσφατα η Vipshop επένδυσε 200 εκατ. δολάρια σε δύο εξαγορές: Στις 14 Φεβρουαρίου του 2014 εξαγόρασε το 75% των μετοχών της Lefeng.com, μιας εταιρείας που λειτουργεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με προϊόντα ειδών ομορφιάς, καταβάλλοντας το ποσό των 132,5 εκατ. δολαρίων. Ενώ στις 21 Φεβρουαρίου του 2014 εξαγόρασε το 23% των μετοχών της Ovation Entertainment καταβάλλοντας το ποσό των 55,8 εκατ. δολαρίων.

Οι παραπάνω εξαγορές είναι στρατηγικής σημασίας για την Vipshop, καθώς μέσω αυτών αποκτά πρόσβαση σε δύο κατηγορίες προϊόντων (καλλυντικά και περιποίηση προσώπου) που έχουν μεγάλη ζήτηση.

Στο Χρηματιστήριο της Νέα Υόρκης, η τιμή της μετοχής της έχει φτάσει σε νέα επίπεδα ρεκόρ, γεγονός που έχει κάνει τους Arthur Hong και Eric Shen (πρόεδρος και αντιπρόεδρο της Vipshop αντίστοιχα) δισεκατομμυριούχους.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Shopping Clubs

Ετικέτες:, , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: