LeShop: Αύξηση των πωλήσεων κατά 6% στα 158,1 εκατ. ελβετικά φράγκα

Η ελβετική LeShop, το κορυφαίο διαδικτυακό σούπερ μάρκετ της γερμανόφωνης αγοράς, δημοσιοποίησε πρόσφατα το ύψος των πωλήσεών της για το 2013. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν στα 158,1 εκατ. ελβετικά φράγκα παρουσιάζοντας αύξηση 6% σε σχέση με το 2012.

LeShop_Revenue_1998_2013Ενδιαφέρον είναι το στοιχείο ότι το 35%  των παραγγελιών πραγματοποιήθηκαν μέσω των κινητών συσκευών. Ενώ σύντομα ή ίδια θα λειτουργήσει  και δεύτερο Drive in- σούπερ μάρκετ.

Εδώ να σημειώσω ότι οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις τροφίμων και προϊόντων σούπερ μάρκετ στην Ελβετία ανήλθαν για το 2013 στα 250 εκατ. ελβετικά φράγκα.  Πρακτικά, αυτό  σημαίνει οτι οι διαδικτυακές πωλήσεις αντιπροσωπεύουν το 1% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων σούπερ μάρκετ στην Ελβετία (στην Αγγλία το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται πάνω από το 5% ενώ στην Γαλλία αυτό ανέρχεται στο 2,5% περίπου).

Στην Ελλάδα, το διαδικτυακό κατάστημα της Μαρινόπουλος Caremarket.gr ολοκλήρωσε τον προηγούμενο μήνα τον ένα χρόνο λειτουργίας, έχοντας διεκπεραιώσει περισσότερες από 15.000 παραγγελίες των 7.000 πελατών του, με μέση παραγγελία τα 130 ευρώ περίπου. Στο πάνελ για το eFood του “E-Commerce Forum 2020” και στη συζήτησή μου με τον διευθύνοντα σύμβουλό της Caremarket.gr  Κωνσταντίνο Πεσματζόγλου, ο ίδιος ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις αυτής έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες του και οτι σύντομα θα ξεκινήσει η εξυπηρέτηση πελατών σε όλη την Αττική.

Στην Αμερική, η Amazon ήδη από το 2007 και πριν ακόμα παρουσιάσει το πρώτο Kindle της είχε λανσάρει την διαδικτυακή υπηρεσία της αποστολής τροφίμων και ειδών σούπερ μάρκετ Amazon Fresh, την οποία σκοπεύει να επεκτείνει και στην Ευρώπη.

Σχετικά άρθρα:

 



Categories: e-commerce, E-Food

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: