Η ελβετική LeShop, το κορυφαίο διαδικτυακό σούπερ μάρκετ της γερμανόφωνης αγοράς, δημοσιοποίησε πρόσφατα το ύψος των πωλήσεών της για το 2013. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν στα 158,1 εκατ. ελβετικά φράγκα παρουσιάζοντας αύξηση 6% σε σχέση με το 2012.
Ενδιαφέρον είναι το στοιχείο ότι το 35% των παραγγελιών πραγματοποιήθηκαν μέσω των κινητών συσκευών. Ενώ σύντομα ή ίδια θα λειτουργήσει και δεύτερο Drive in- σούπερ μάρκετ.
Εδώ να σημειώσω ότι οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις τροφίμων και προϊόντων σούπερ μάρκετ στην Ελβετία ανήλθαν για το 2013 στα 250 εκατ. ελβετικά φράγκα. Πρακτικά, αυτό σημαίνει οτι οι διαδικτυακές πωλήσεις αντιπροσωπεύουν το 1% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων σούπερ μάρκετ στην Ελβετία (στην Αγγλία το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται πάνω από το 5% ενώ στην Γαλλία αυτό ανέρχεται στο 2,5% περίπου).
Στην Ελλάδα, το διαδικτυακό κατάστημα της Μαρινόπουλος Caremarket.gr ολοκλήρωσε τον προηγούμενο μήνα τον ένα χρόνο λειτουργίας, έχοντας διεκπεραιώσει περισσότερες από 15.000 παραγγελίες των 7.000 πελατών του, με μέση παραγγελία τα 130 ευρώ περίπου. Στο πάνελ για το eFood του “E-Commerce Forum 2020” και στη συζήτησή μου με τον διευθύνοντα σύμβουλό της Caremarket.gr Κωνσταντίνο Πεσματζόγλου, ο ίδιος ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις αυτής έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες του και οτι σύντομα θα ξεκινήσει η εξυπηρέτηση πελατών σε όλη την Αττική.
Στην Αμερική, η Amazon ήδη από το 2007 και πριν ακόμα παρουσιάσει το πρώτο Kindle της είχε λανσάρει την διαδικτυακή υπηρεσία της αποστολής τροφίμων και ειδών σούπερ μάρκετ Amazon Fresh, την οποία σκοπεύει να επεκτείνει και στην Ευρώπη.
Σχετικά άρθρα:
- LeShop: Στασιμότητα στις πωλήσεις για τρίτη συνεχόμενη χρονιά
- LeShop: Επέκταση μέσω Drive in – σούπερ μάρκετ
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
- Amazοn Fresh: Η αναζήτηση εναλλακτικών πηγών εσόδων στον κλάδο του eFοοd
- CareMarket: Στον αέρα το πρώτο ελληνικό διαδικτυακό σούπερ μάρκετ!
- Walmart: Διαφοροποίηση μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών τροφίμων
- Allyouneed: To Online Super Market της DHL στον «αέρα»
- Ψηφιακές αλχημείες: Zalando, Foldify, Amazon, Carrefour Μαρινόπουλος
- Lawson: Το (ιδανικό) ηλεκτρονικό κατάστημα της γειτονιάς
- Augmented Reality: 1000 «εικονικά» σούπερ μάρκετ στην Κίνα
- Allyouneed: To Online Super Market της DHL στον «αέρα»
- Tesco: To «εικονικό» σούπερ μάρκετ τώρα και στην Ευρώπη
- Μια ορατή πραγματικότητα: Το «εικονικό» σούπερ μάρκετ
- Foodsharing: Δωρεάν τρόφιμα από ανθρώπους… για ανθρώπους
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση