Amazon Dash: Η Amazon λάνσαρε ένα στικάκι για την παραγγελία ειδών σούπερ μάρκετ

Η Amazon λάνσαρε ένα στικάκι για την παραγγελία ειδών σούπερ μάρκετ. Η μικρή και εύχρηστη «μαγική ράβδος» ονομάζεται Amazon Dash και είναι εφοδιασμένη με ένα Barcοde Scanner. Εφόσον μια συσκευασία ενός προϊόντος δεν είναι εφοδιασμένη με Barcοde, το επιθυμητό προϊόν μπορεί να καταχωρηθεί μέσω της αναγνώρισης φωνής. Η παραπάνω συσκευή συνδέεται μέσω Wi-Fi με τον λογαριασμό του πελάτη της Amazοn, ενώ η ολοκλήρωση των αγορών γίνεται τόσο μέσω των κινητών συσκευών όσο και μέσω του υπολογιστή (δείτε εδώ το βίντεο λειτουργίας της υπηρεσίας).

amazon dashΟι πελάτες της υπηρεσίας Amazοn Fresh μπορούν να πραγματοποιήσουν μέσω του Amazοn Dash εύκολα τις αγορές τους, τόσο στην οικία τους όσο και σε οπουδήποτε σούπερ μάρκετ (σκανάρω τα ράφια των ανταγωνιστών αλλά γεμίζω το καλάθι της Amazοn!).

Η παραπάνω στρατηγική της Amazοn. επιβεβαιώνει την άποψη μου οτι στο μέλλον θα δούμε και άλλες αντίστοιχες εξειδικευμένες προσωπικές συσκευές αγορών, των οποίων εφόσον η πρώτιστη λειτουργία θα είναι η πραγματοποίηση αγορών,  θα απογειώσουν το eFoοd αλλά και γενικώς το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σε νέα επίπεδα.

Σχετικά άρθρα:

 



Κατηγορίες:e-commerce, E-Food, M-Commerce, Trends

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: