GRECA: Έκτακτη Ενημερωτική Ημερίδα για Αλλαγές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

O GRECA, το εθνικό όργανο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, διοργανώνει ενημερωτική ημερίδα τη Μ. Τρίτη 15 Απριλίου στις 4:30μμ στο Ξενοδοχείο Radisson Blu Park, Λ. Αλεξάνδρας 10, Αθήνα, σχετικά με τις αλλαγές που φέρνει στον κλάδο μας η προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας στην Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/ΕΕ (αρχείο Pdf) για τα δικαιώματα των καταναλωτών στις εξ αποστάσεως συναλλαγές.

Οι αλλαγές είναι πολύ σημαντικές και επηρεάζουν από τον τρόπο παρουσίασης των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα έως τους όρους χρήσης, τους τρόπους πληρωμής, την πολιτική επιστροφών, κ.α. Οι αλλαγές τίθενται σε ισχύ σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες στις 13 Ιουνίου 2014 και είναι απαραίτητη η ενημέρωση όλων των στελεχών των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Την ημερίδα μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν τα μέλη του GRECA (έως 2 άτομα ανά εταιρία) και τα μη-μέλη με είσοδο 25€. Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στο www.greekecommerce.gr (οι θέσεις είναι περιορισμένες).

Στην ημερίδα θα παρουσιάσουν και απαντήσουν σε όλες τις απορίες οι ειδικευμένες στο ηλεκτρονικό εμπόριο δικηγόροι, Μίνα Ζούλοβιτς & Πέννυ Κοντογεώργου ενώ θα συμμετέχουν και εκπρόσωποι από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Σε όλους τους συμμετέχοντες θα παραδοθεί υλικό για την καλύτερη προετοιμασία των επιχειρήσεών τους.

Πρόγραμμα Ημερίδας
• 16:30: Προσέλευση & Υποδοχή
• 17:00: Χαιρετισμός: Κατερίνα Καραγιάννη, Γεν. Γραμματέας GRECA
• 17:15: Χαιρετισμός & Εισαγωγή: Δήμητρα Κυριακοπούλου, Προϊστάμενη Τμήματος Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή
• 17:30: Εισηγήσεις από Μίνα Ζούλοβιτς & Πέννυ Κοντογεώργου:

  1. Ποια είναι τα νέα στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνουν οι όροι χρήσης του eshop
  2. Ποιες είναι οι αλλαγές στον τρόπο προβολής των προϊόντων και των υπηρεσιών (αναγραφή τιμών, τυχόν κρυφά κόστη κλπ)
  3. Ποια στοιχεία πρέπει να περιλαμβάνουν οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις για την ολοκλήρωση μιας αγοραπωλησίας online από το eshop τους
  4. Τι αλλάζει στον τρόπο καταβολής της πληρωμής από τον πελάτη προς το eshop
  5. Πώς διαμορφώνεται το νέο πλαίσιο παράδοσης των προϊόντων προς τον πελάτη
  6. Ποια είναι η νέα διαδικασία υπαναχώρησης του πελάτη από την αγορά
  7. Πώς πρέπει να επιστρέφονται τα χρήματα από το eshop προς τον καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης

• 19:00: Ερωτήσεις και συζήτηση με τους συμμετέχοντες
• 19:30: Λήξη ημερίδας

Περισσότερες πληροφορίες για την ημερίδα και τους εισηγητές μπορείτε να βρείτε εδώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.