H αμερικανική Storefront, η οποία λειτουργεί το επιχειρηματικό μοντέλο της βραχυπρόθεσμης μίσθωσης φυσικών καταστημάτων, έλαβε νέα επενδυτικά κεφαλαία ύψους 7,3 εκατ. δολαρίων σε ένα πρόσφατο επενδυτικό γύρο από διάφορους επενδυτές όπως την Spark Capital.
Στον ένα χρόνο λειτουργίας της, πάνω από 1000 Brands (μεταξύ αυτών η Google και η Nike) έχουν κάνει χρήση των Pop-Up χώρων της “Airbnb του εμπορίου“ στο Σαν Φρανσίσκο, στο Λος Άντζελες και στην Νέα Υόρκη.
Το ίδιο επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξε και η αγγλική AppearHere, την οποία σας είχα παρουσιάσει παλαιότερα σε άλλο άρθρο μου.
Ενώ με ενδιαφέρον θα αναμένω την πιθανή ανάπτυξη αυτού και στην ελληνική αγορά.
Σχετικά άρθρα:
- AppearHerre: Το επιχειρηματικό μοντέλο βραχυπρόθεσμης μίσθωσης φυσικών καταστημάτων
- Storefront: Είσπραξη 1,6 εκατ. δολαρίων από επενδυτικά κεφάλαια
- Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
- Στις Η.Π.Α. το Ηλεκτρονικό Εμπόριο προκάλεσε τη μείωση κατά 50% της επισκεψιμότητας των φυσικών καταστημάτων
- Η επανάσταση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο θα μεταβάλλει το προφίλ των εργαζομένων στο λιανεμπόριο
- Οι μελλοντικές ανησυχίες των διαχειριστών εμπορικών κέντρων
- Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι επιπτώσεις του στα εμπορικά κέντρα
- Showrooming: Οι καταναλωτές βλέπουν το μέλλον των καταστημάτων ως χώρους επίδειξης
- Shopping Parties: Το ιδανικό ηλεκτρονικό επιχειρείν για τις γυναίκες
- Το μέλλον των πωλήσεων και οι «Καινο-δεινόσαυροι»
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
Categories: e-commerce, Trends
Απάντηση