About you: Τo «ανοικτό πολύ-προσωπικό οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου»

Πρόσφατα, η νεοφυής επιχείρηση «Project Collins» της γερμανικής Otto η οποία παγκοσμίως λειτουργεί εκατό ηλεκτρονικά καταστήματα με τζίρο πάνω από 6 δισ. ευρώ λάνσαρε το ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας Abοut yοu, το οποίο αναμενόταν στη Γερμανία με μεγάλη ανυπομονησία.

About-youTο ενδιαφέρον του παραπάνω καινοτόμου εγχειρήματος έγκειται στο ότι λειτουργεί τόσο ως ηλεκτρονικό κατάστημα όσο και ως πλατφόρμα «Open-Commerce» για διαφορετικές εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου (τα λεγόμενα Apps). Τα συγκεκριμένα Apps αναμένεται να εισφέρουν νέες καινοτόμες δυνατότητες στο eShοp, όπως η ενσωμάτωση ενός κοινού καλαθιού για συνεργαζόμενα καταστήματα π.χ. για εξατομικευμένα υποδήματα, εξατομικευμένες τσάντες ή την εξατομικευμένη χάραξη διαφόρων αντικειμένων, το οποίο θα εξυπηρετεί με τη σειρά του τη δικτύωση των διαδικτυακών εμπόρων αναμεταξύ τους.

About-you-AppsΠέραν των εφαρμογών που σχετίζονται άμεσα με την ποικιλία των προσφερομένων προϊόντων, όπως η εξατομίκευση, οι προσφορές και τα spezial-products, το ηλεκτρονικό κατάστημα της Abοut yοu προσφέρει και εφαρμογές οι οποίες λειτουργούν ως πηγή έμπνευσης, διασκέδασης με κύριο στόχο τη σύσφιξη των σχέσεων με τους πελάτες. Τέτοιες είναι οι κατηγορίες Inspiratiοn, Styleguides, Entertainment και Sharing.

About-you-DeveloperΣτο Developer-Center, οι προγραμματιστές και οι έμποροι μπορούν να προτείνουν τις εφαρμογές τους, από τις οποίες λαμβάνουν προμήθεια για τις πωλήσεις τους. Ενώ για την ανάπτυξη των εφαρμογών, η εταιρεία διαθέτει τόσο ένα κιτ ανάπτυξης λογισμικού για κοινές γλώσσες προγραμματισμού όσο και ένα εκκολαπτήριο εντός της εταιρείας.

Σύμφωνα με την ίδια, το συγκριτικό πλεονέκτημά της θα είναι η εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία. Το παραπάνω θα επιτυγχάνεται καθώς η πλατφόρμα θα αναλύει τη συμπεριφορά πλοήγησης των πελατών ενώ θα σχηματίζει ουσιαστικά συμπλέγματα πληροφοριών. Στη συνέχεια και με τη βοήθεια ενός ειδικού αλγορίθμου, θα επιλέγει τις ιδανικές εφαρμογές, τα προϊόντα και τα περιεχόμενα για κάθε πελάτη ξεχωριστά.

Ο όμιλος Otto έχει επενδύσει στην παραπάνω νεοφυή επιχείρηση πάνω από 100 εκατ. ευρώ ενώ απασχολεί περί τα 140 άτομα. Ενώ πέρα από αυτή λειτουργεί με το Project A Ventures και άλλο εγχείρημα ηλεκτρονικού εμπορίου. Στρατηγικός στόχος του ομίλου είναι μέχρι το 2015 να επενδύσει 300 εκατ. ευρώ στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με αναμενόμενα έσοδα τα 8 δισ. ευρώ!

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Shoptech

Ετικέτες: , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: