Vente-Privee: Το Conversion Rate ανέρχεται στο 6,5%

Το ποσοστό μετατροπής (Conversion Rate) της Vente-Privee, της πρωτοπόρου του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs, ανέρχεται στο αξιοζήλευτο 6,5%. Σύμφωνα με τον συνιδρυτή της Ilan Benhaim, το παραπάνω επιτυγχάνεται μεταξύ άλλων χάρη της υψηλής ποιότητας των φωτογραφιών.

Vente-Privee-2014Ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός οτι η Vente-Privee δεν επενδύει ούτε μια δεκάρα στην online διαφήμιση. Αντίθετα, η ίδια ξοδεύει αρκετό χρόνο και χρήμα στη βελτιστοποίηση των πωλήσεων και σε ενέργειες που στοχεύουν στη «σκηνοθετημένη» παρουσίαση-προώθηση των προϊόντων και στη τέλεια παραγωγή φωτογραφιών.

Πρόσφατα η Vente-Privee εξαγόρασε το θέατρο «Théâtre de La Michodière» (η ίδια είχε εξαγοράσει πέρσι και το θέατρο  «Théâtre de Paris») καθώς σκοπεύει να επεκτείνει τις δραστηριότητες της στη βιομηχανία του θεάματος.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Shopping Clubs

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: