Το κρασί ρέει με τη μορφή καταρράκτη από το διαδίκτυο

Τα τελευταία στοιχεία σχετικά με τις διαδικτυακές πωλήσεις των εμφιαλωμένων
κρασιών ανά τον κόσμο επιβεβαιώνουν ότι αυτές ρέουν με τη μορφή καταρράκτη.
Έτσι, οι διαδικτυακές πωλήσεις των δύο κορυφαίων διαδικτυακών εμπόρων στον
κόσμο Hawesko και WIV (Wein International AG) έφτασαν σε νέα ύψη ρεκόρ. Η
μεν πρώτη ανακοίνωσε διαδικτυακές πωλήσεις ύψους 68 εκατ. Ευρώ (αρχείο PDF), ενώ η δεύτερη ανακοίνωσε μόνο για τη Naked Wines διαδικτυακές πωλήσεις ύψους 53 εκατ.
αγγλικών λιρών.

nakedwines_2014Τη δυναμική, όμως, ανάπτυξης των διαδικτυακών πωλήσεων οίνου καταδεικνύει
ιδιαίτερα η πορεία εξέλιξής τους στη γαλλική αγορά, η οποία τα τελευταία
πέντε χρόνια τρέχει με ρυθμούς ανάπτυξης 33% ετησίως αγγίζοντας τα 705 εκατ.
ευρώ για το 2013 από 176 εκατ. ευρώ το 2008. Αυτή η ανάπτυξη αντικατοπτρίζεται
και στα μερίδια των διαδικτυακών πωλήσεων στις συνολικές πωλήσεις
εμφιαλωμένων κρασιών στη συγκεκριμένη αγορά καθώς το ποσοστό τους
αυξήθηκε από 2,1% το 2008 σε 7,8% το 2013 ενώ για το 2014 υπολογίζεται να
φθάσει στο 10%.

Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει περιληπτικά την αγορά του (διαδικτυακού)
οίνου.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Food

Ετικέτες:, , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: