Η ιαπωνική Acura, η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή πολυτελών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε πρόσφατα το λανσάρισμα του νέου μοντέλου της 2015 TLX performance luxury sedan, επιτρέποντας στους χρήστες του Twitter να σχεδιάσουν το δικό τους εξατομικευμένο αυτοκίνητο.
Ειδικότερα, οι χρήστες του Twitter μπορούν μέσω της παραπάνω εφαρμογής να επιλέξουν τον κινητήρα, την μετάδοση κίνησης καθώς και το χρώμα του παραπάνω αμαξώματος. Εφόσον αυτοί ολοκληρώσουν τον εξατομικευμένο σχεδιασμό του «δικού τους Acura», μπορούν να το κοινοποιήσουν στο διαδίκτυο μέσω ενός Tweet.
Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει τον συναρπαστικό κόσμο της Μαζικής Εξατομίκευσης.
Σχετικά άρθρα:
- Mass Customization: Ανακαλύψτε τον συναρπαστικό κόσμο της Μαζικής Εξατομίκευσης!
- To Twitter χρειάζεται μια ανατρεπτική καινοτομία
- Ψηφιακές αλχημείες: Twitter, Spreadshirt
Categories: e-commerce, Mass Customization, Social Commerce
Απάντηση