Ο όμιλος Bestseller ομαδοποιεί όλες τις μάρκες του σε ένα Multi-Brand Store

Ο δανέζικος όμιλος Bestseller ομαδοποιεί όλες τις μάρκες του σε ένα Multi-Brand Store. Με την παραπάνω κίνηση (17 Brands, 25.000 διαφορετικά στυλ – ένα καλάθι), η Bestseller ανταγωνίζεται άμεσα την Zalando και την Asos, εταιρείες στις οποίες μέσω του ιδιοκτήτη της Anders Holch Povlsen κατέχει μετοχές αυτών.

Bestseller_one-checkoutΠέρα των παραπάνω, η Bestseller κατέχει και το 26% των μετοχών της δανέζικης Stylepit (η παλαιά επωνυμία της ήταν SmartGuy).  Η συγκεκριμένη εταιρεία μετέφερε φέτος τις κεντρικές αποθήκες της από τη Δανία στην Πολωνία.

Ενώ πρόσφατα η Bestseller απέκτησε και την αγγλική M and M Direct έναντι 140 εκατ. αγγλικών λιρών.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion

Ετικέτες:, ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: