Τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του 2014

Ποια ήταν τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του neoecommerce.gr για το 2014; Μερικά από αυτά έχουν δημοσιευθεί πριν από το 2014, γεγονός που αποδεικνύει  ότι τα συγκεκριμένα άρθρα συνεχίζουν να κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενώ παραμένουν πάντα επίκαιρα. 

Οι αναγνώστες του neoecommerce έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αναζήτηση νέων επιχειρηματικών μοντέλων του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, το γεγονός ότι το άρθρο μου σχετικά με τα δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά (δημοσιεύτηκε τον Δεκέμβριο του 2011)  ήταν το πιο πολυδιαβασμένο άρθρο της χρονιάς που μας πέρασε.  Ενώ την πρώτη δεκάδα των πιο δημοφιλών κειμένων συμπληρώνει το άρθρο μου σχετικά με την έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Από τα άρθρα τα οποία δημοσιεύτηκαν το 2014, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα είχε το άρθρο μου σχετικά με την αποχώρηση της Ricardο απο την ελληνική αγορά καθώς και το άρθρο μου σχετικά τις πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου.  Επίσης, μεγάλη επισκεψιμότητα  είχε και το άρθρο σχετικά με το Taxibeat και την αναδιαμόρφωση του κλάδου των ταξί καθώς και το άρθρο μου σχετικά με τη σχετικότητα και την παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος. Την εικοσάδα των πιο δημοφιλών κειμένων συμπληρώνουν τα άρθρα μου σχετικά με τον ενθουσιασμό των πελατών από υπηρεσίες και το Customer Journey και τον χάρτη βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας, τα οποία δημοσιεύθηκαν πρώτα στο εσωτερικό δίκτυο των εμπόρων της skroutz.gr.

Παρακάτω ακολουθούν οι αναρτήσεις με την υψηλότερη επισκεψιμότητα για το έτος 2014:

  1. 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
  2. Η Jumbo μπήκε στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου χωρίς παιχνίδια
  3. eShoes: Η Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
  4. eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
  5. Γερμανία: Τα 20 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα
  6. Naspers: Στρατηγική επιλογή η αποχώρηση της Ricardo από την ελληνική αγορά
  7. Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
  8. Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
  9. Έρευνα: Τα αριστεία στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο κατέχει η Βρετανία
  10. Έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  11. Pimkie: Υπηρεσία μόδας – Πρόγνωση για το τι χρώμα θα φορεθεί
  12. Taxibeat και η αναδιαμόρφωση του κλάδου των ταξί
  13. Zooplus: Παράγοντες επιτυχίας – Η εξειδίκευση και η διεθνοποίηση
  14. Η GoldenDeals πέρασε στα χέρια του Ομίλου Politis Group
  15. E-Book: Η ηλεκτρονική αναγέννηση του βιβλίου
  16. Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
  17. Έρευνα: Δραστηριότητα, Κανάλια Διανομής, Πληροφοριακά Συστήματα και Logistics των Ελληνικών e-Shops
  18. Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Στρατηγικές δυναμικής διαφοροποίησης
  19. Ενθουσιασμός των πελατών από υπηρεσίες*
  20. Customer Journey και ο χάρτης βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας*

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, TOP Θέματα

Ετικέτες:, ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: