Η Vente-Privee επεκτείνει σημαντικά τις δραστηριότητες της στον τομέα της διασκέδασης μέσω της πρόσφατης εξαγοράς πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της γαλλική διαδικτυακής υπηρεσίας εισιτηρίων Weezevent.
Υπενθυμίζω ότι η Vente-Privee λειτουργεί παράλληλα και δύο θέατρα στην Γαλλία. Ενώ με την παραπάνω στρατηγική κίνηση της, η Vente-Privee θα προσφέρει στους πελάτες της ένα ευρύ οικοσύστημα υπηρεσιών, οι οποίες έχουν έναν μονάχα στόχο – την πώληση Events.
Σχετικά άρθρα:
- Η Vente-Privee διακόπτει πρόωρα τη συνεργασία της με την American Express
- Vente-Privee: KOOROO – η νέα υπηρεσία της για την προώθηση νέων προϊόντων
- Vente-Privee: Το Conversion Rate ανέρχεται στο 6,5%
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 1,84 δισ. ευρώ για το 2014
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,6 δισ. ευρώ για το 2013
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,1 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 11%
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση