Zulily: Αύξηση πωλήσεων 72% το 2014 στα 1,2 δισ. δολάρια

Το αμερικανικό Shopping Club Zulily επιδεικνύει εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης. Σύμφωνα με την ίδια,  οι πωλήσεις της για το 2014 ανήλθαν στα 1,2 δισ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 72% σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2013 (Zulily: Αύξηση 110% των πωλήσεων στα 695,7 εκατ. δολάρια). Ενώ για το 2015 προβλέπεται αύξηση των πωλήσεων της στα 1,5 με 1, 7 δισ. δολάρια.

zulily-2014-FYΗ Zulily απαριθμεί 4,9 εκατ. ενεργά μέλη, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 58 δολάρια περίπου. Ενώ οι πελάτες της πρώτης γενιάς δαπανούν ετησίως κατά μέσο όρο 500 δολάρια.

Παρόλα τα παραπάνω, ο οικονομικός της διευθυντής θα αναγκαστεί να παραιτηθεί από τη θέση του καθώς δεν κατάφερε να επιβεβαιώσει τις προσδοκίες των αναλυτών για το τέταρτο τρίμηνο.

Ωστόσο, η Fastcompany σε ένα πρόσφατο διαφωτιστικό άρθρο της υπογραμμίζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Zulily. Άλλωστε μιλάμε για μια εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία χρειάστηκε μόλις τέσσερα χρόνια για να σπάσει το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων!

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Shopping Clubs

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: