Η Vente-Privee ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 8% το έτος 2014 στα 1,7 δισ. ευρώ, αλλά τα αποτελέσματα ήταν χαμηλότερα των προσδοκιών της (Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 1,84 δισ. ευρώ για το 2014).
Η ίδια επέκτεινε πρόσφατα σημαντικά τις δραστηριότητες της στον τομέα της διασκέδασης ενώ στη Γερμανία αναζητάει νέα επωνυμία.
Στον αντίποδα, η επίσης γαλλική ShowroomPrive ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 480 εκατ. ευρώ για το 2014. Ωστόσο, όπως και στην περίπτωση της Vente-Privee, το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της (80%) προέρχεται από την αγορά της Γαλλίας.
Σχετικά άρθρα:
- Vente-Privee: Επεκτείνει τις δραστηριότητες της στον τομέα διασκέδασης μέσω εξαγοράς της Weezevent
- Η Vente-Privee διακόπτει πρόωρα τη συνεργασία της με την American Express
- Vente-Privee: KOOROO – η νέα υπηρεσία της για την προώθηση νέων προϊόντων
- Vente-Privee: Το Conversion Rate ανέρχεται στο 6,5%
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 1,84 δισ. ευρώ για το 2014
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,6 δισ. ευρώ για το 2013
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,1 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 11%
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση