H Westwing, το Shopping Club που έχει έδρα το Μόναχο και προσφέρει πολυτελή αξεσουάρ επίπλωσης και προϊόντων διακόσμησης σπιτιού, λάνσαρε πρόσφατα το WestwingNow, ένα διαδικτυακό επιπλοπωλείο. Έτσι, πέρα των Flash Sales θα προσφέρει στις πελάτισσες της και μια μόνιμη γκάμα επίπλων καθώς και προϊόντων διακόσμησης σπιτιού.
Παρόλα τα παραπάνω, η Westwing βλέπει τον εαυτό της ως ένα περιοδικό εμπορευματοποίησης διαφόρων επιμελημένων προτάσεων που εμπνέουν καθημερινά, έχοντας θέση ως στόχο κάθε σπίτι να μετατραπεί σε ένα πανέμορφο σπίτι. Έτσι, λοιπόν, κάθε Τρίτη θα αναρτίζει στο WestwingNow (προς το παρόν) 22 διαφορετικά στυλ επίπλωσης. Όλα τα προϊόντα των οποίων οι φωτογραφίες είναι αναρτημένες στη συγκεκριμένη κατηγορία, θα μπορούν να τα προμηθευτούν μέσω αυτής.
Σύμφωνα με την Westwing, η αρχική στρατηγική της ήταν να συλλέξει τόσο την απαραίτητη εμπειρία, όσο και να συγκροτήσει μία αρχική βάση πελατών, προμηθευτών και κατασκευαστών, μέσω των Flash Sales.
Η Westwing, η οποία έχει όλα τα προσόντα για να γίνει η επόμενη Zalando, έχει λάβει (αρχείο PDF) μέχρι στιγμής επενδυτικά κεφάλαια συνολικού ύψους 179 εκατ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Westwing: Έχει όλα τα προσόντα για να γίνει η επόμενη Zalando
- Westwing: Είσπραξη 75 εκατ. ευρώ από επενδυτικά κεφάλαια
- Westwing: Αύξηση 168,29% στα καθαρά έσοδα του 2013
- Westwing, Home24: Καθαρές πωλήσεις ύψους 42 και 63 εκατ. ευρώ αντίστοιχα για το 2012
- Westwing: Πρώτος απολογισμός των επιτυχιών της
- Westwing: Είσπραξη 50 εκατ. δολαρίων από επενδυτικά κεφάλαια
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, E-Furniture, Shopping Clubs
Απάντηση