WestwingNow: Η Westwing γίνεται διαδικτυακό επιπλοπωλείο

H Westwing, το Shopping Club που έχει έδρα το Μόναχο και προσφέρει πολυτελή αξεσουάρ επίπλωσης και προϊόντων διακόσμησης σπιτιού, λάνσαρε πρόσφατα το WestwingNow, ένα διαδικτυακό επιπλοπωλείο. Έτσι, πέρα των Flash Sales θα προσφέρει στις πελάτισσες της και μια μόνιμη γκάμα επίπλων καθώς και προϊόντων διακόσμησης σπιτιού.

WestwingNowΠαρόλα τα παραπάνω, η Westwing βλέπει τον εαυτό της ως ένα περιοδικό εμπορευματοποίησης διαφόρων επιμελημένων προτάσεων που εμπνέουν καθημερινά, έχοντας θέση ως  στόχο κάθε σπίτι να μετατραπεί σε ένα πανέμορφο σπίτι. Έτσι, λοιπόν,  κάθε Τρίτη θα αναρτίζει στο WestwingNow (προς το παρόν) 22 διαφορετικά στυλ επίπλωσης. Όλα τα προϊόντα των οποίων οι φωτογραφίες είναι αναρτημένες στη συγκεκριμένη κατηγορία, θα μπορούν να τα προμηθευτούν μέσω αυτής.

WestwingNow_looksΣύμφωνα με την Westwing, η αρχική στρατηγική της ήταν να συλλέξει τόσο την απαραίτητη εμπειρία, όσο και να συγκροτήσει μία αρχική βάση πελατών, προμηθευτών και κατασκευαστών, μέσω των Flash Sales.

Η Westwing, η οποία έχει όλα τα προσόντα για να γίνει η επόμενη Zalando, έχει λάβει (αρχείο PDF) μέχρι στιγμής επενδυτικά κεφάλαια συνολικού ύψους 179 εκατ. ευρώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Furniture, Shopping Clubs

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.