Ιταλία: Είσοδος της Banzai στο Χρηματιστήριο

Η ιταλική Banzai, η οποία λειτουργεί μεταξύ άλλων την πλατφόρμα Flash Sales  Saldiprivati, την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ePrice αλλά και διάφορα ψηφιακά μέσα, πρόσφατα άντλησε μέσω της δημόσιας εγγραφής της 54 εκατ. ευρώ, με τη συνολική κεφαλαιοποίηση της να διαμορφώνεται στα 274 εκατ. ευρώ.

BanzaiΗ παραπάνω εταιρεία ιδρύθηκε το 2008 και χαρακτηρίζεται ως η “ιταλική Amazon”, ενώ απασχολεί 440 άτομα. Οι πωλήσεις της για το 2014 ανήλθαν στα 180 εκατ. ευρώ εμφανίζοντας αύξηση 17,6% σε σχέση με το 2013.

Στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου, εκτός από τη Banzai βρίσκεται εδώ και αρκετά χρόνια η ιταλική Yoox η Amazon της μόδας.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Ventures, Shopping Clubs

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.