Η ιταλική Banzai, η οποία λειτουργεί μεταξύ άλλων την πλατφόρμα Flash Sales Saldiprivati, την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ePrice αλλά και διάφορα ψηφιακά μέσα, πρόσφατα άντλησε μέσω της δημόσιας εγγραφής της 54 εκατ. ευρώ, με τη συνολική κεφαλαιοποίηση της να διαμορφώνεται στα 274 εκατ. ευρώ.
Η παραπάνω εταιρεία ιδρύθηκε το 2008 και χαρακτηρίζεται ως η “ιταλική Amazon”, ενώ απασχολεί 440 άτομα. Οι πωλήσεις της για το 2014 ανήλθαν στα 180 εκατ. ευρώ εμφανίζοντας αύξηση 17,6% σε σχέση με το 2013.
Στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου, εκτός από τη Banzai βρίσκεται εδώ και αρκετά χρόνια η ιταλική Yoox – η Amazon της μόδας.
Σχετικά άρθρα:
- YOOX: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων για το 2013 στα 455,6 εκατ. ευρώ
- Moda Operandi: «Πρόσβαση στην πασαρέλα» μέσω προπαραγγελίας
Categories: e-commerce, E-Ventures, Shopping Clubs
Απάντηση