Οι πωλήσεις της διαδικτυακής πλατφόρμας μεταπώλησης μεταχειρισμένων αντικειμένων Momox ανήλθαν για το 2014 στα 80 εκατ. ευρώ, έναντι 60 εκατ. ευρώ το 2012. Η παραπάνω πλατφόρμα καταβάλει χρήματα για μεταχειρισμένα και εν μέρει ελαττωματικά αντικείμενα, όπως βιβλία, κινητά τηλέφωνα, CD, φορητούς υπολογιστές και διάφορα άλλα αγαθά, ενώ αυτή πλέον απασχολεί 750 άτομα προσωπικό.
H Momox, από την έναρξη λειτουργίας της το 2006 έχει αγοράσει περισσότερα από 70 εκατ. αντικείμενα. Ενώ η πώληση των παραπάνω μεταχειρισμένων αντικειμένων πραγματοποιείται μέσω μιας ξεχωριστής πλατφόρμας, αυτής της medimops. Επιπλέον, η ίδια από τις αρχές του 2014 λειτουργεί κάτω από την επωνυμία Ubup και μια πλατφόρμα C2C (consumer to consumer) μεταπώλησης μεταχειρισμένων ρούχων.
Η Momox λειτουργεί δύο κέντρα logistics (ένα στο Βερολίνο και ένα στη Λειψία), συνολικής εκτάσεως 54.000 τ.μ. ενώ αυτή δραστηριοποιείται επίσης και στη γαλλική αγορά.
Το επιχειρηματικό μοντέλο του Re-Commerce, σάς το είχα παρουσιάσει εκτενέστερα εδώ.
Σχετικά άρθρα:
- Re-Commerce: Το κοινωνικό επιχειρείν μεταχειρισμένων αντικειμένων
- Foodsharing: Δωρεάν τρόφιμα από ανθρώπους…για ανθρώπους
- Threadflip: Re-Commerce..με μεταχειρισμένα ρούχα!
Categories: Business Models, e-commerce, Social Commerce
Απάντηση