H Rocket Internet θέλει να κατακτήσει την παγκόσμια αγορά του Online Food Delivery

Η γερμανική επενδυτική επιχειρηματικών συμμετοχών Rocket Internet των περιβόητων αδερφών Samwer, η  οποία πραγματοποίησε πέρυσι την είσοδο της στο χρηματιστήριο, γνωστοποίησε πρόσφατα μερικές αποκαλυπτικές πληροφορίες για τη στρατηγική κατάκτησης της παγκόσμιας αγοράς του Online Food Delivery.

Rocket-Internet_Global-OnliΣύμφωνα με την ίδια, μετά την κατάκτηση της αγοράς της μόδας και αυτής του επίπλου, το επόμενο «μέτωπο» για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι η κατάκτηση της αγοράς τροφίμων και ειδών σούπερ μάρκετ.

Rocket_Internet_next-frontiΕιδικότερα, για την κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς διαδικτυακών υπηρεσιών παράδοσης έτοιμου φαγητού, η Rocket Internet ίδρυσε μία νέα θυγατρική με την επωνυμία «Global Online Takeaway Group«, στο χαρτοφυλάκιο της οποίας συμμετάσχουν πολλά υποσχόμενες online πλατφόρμες delivery. Κάτω από τον γαλαξία της Rocket Internet βρίσκονται αυτήν τη στιγμή πέντε νεοφυείς επιχειρήσεις με ίδια επιχειρηματικά μοντέλα, όπως της γερμανικής πολυεθνικής Foodpanda/Hellofood (foodpanda group raises another $60 Million, aiming leadership in emerging markets), της επίσης γερμανικής πολυεθνικής Delivery Hero / Lieferheld (Rocket Internet builds out stake in Delivery Hero to close to 40% and increases share in foodpanda to c. 52%), της ισπανικής La Nevera Roja, της ιταλικής Pizzabo και της τουρκικής  Yemek Sepeti. Υπενθυμίζω ότι η τελευταία τον περασμένο Οκτώβριο υπέγραψε επενδυτική συμφωνία ύψους 3 εκατ. ευρώ με την ελληνική Clickdelivery.gr. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η Rocket Internet μέσω της Yemek Sepeti δραστηριοποιείται και στην ελληνική αγορά.

Rocket-Internet_Global-TakeΗ Rocket Internet δραστηριοποιείται συνολικά με το online delivery σε 71 χώρες, ενώ στις παραπάνω συνεργαζόμενες πλατφόρμες είναι ενταγμένα 142.000 εστιατόρια και τα οποία δέχτηκαν συνολικά περισσότερες από 84 εκατ. παραγγελίες το 2014.

Rocket-Internet--71-CountriΠέρα των παραπάνω, η ίδια έχει αναπτύξει – προσαρμόσει στην ευρωπαϊκή αγορά και άλλα επιχειρηματικά μοντέλα (κυρίως από την Αμερική) σχετικά με το eFood. Τέτοια είναι η υπηρεσία μαγειρικής – διανομής συστατικών γευμάτων της Hello Fresh και της Marley Spoon, η υπηρεσία αυθημερόν παράδοσης ειδών σούπερ μάρκετ της Shopwings, η υπηρεσία παράδοσης τοπικών τροφίμων της Bonativo και τέλος η υπηρεσία παράδοσης ετοίμων γευμάτων της EatFirst.

Rocket-Internet_Food-GrocerΤην παραπάνω στρατηγική συγκέντρωσης (πολυεθνικών) νεοφυών επιχειρήσεων με ίδια επιχειρηματικά μοντέλα σε έναν κοινό όμιλο, έχει εφαρμόσει στο παρελθόν η Rocket Internet και στον χώρο της μόδας (Lamoda, Dafiti, Jabong, Namishi και Zalora).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Food, E-Ventures, Internationalization

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: