Πού είναι οι έλληνες δημιουργοί του ηλεκτρονικού εμπορίου;

Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου καλλιεργεί ταυτόχρονα και μια τεράστια ζήτηση για εξειδικευμένο προσωπικό με άριστες εξειδικευμένες γνώσεις και μεγάλη εμπειρία στο διαδίκτυο. Αυτοί είτε αναλαμβάνουν το στήσιμο και τη λειτουργία ενός μεμονωμένου τμήματος ηλεκτρονικού εμπορίου ή το εξ ολοκλήρου στήσιμο μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας ηλεκτρονικού εμπορίου. Μάλιστα, οι μεγάλοι παραδοσιακοί παίκτες του λιανεμπορίου αλλά και οι επώνυμες μάρκες έχουν ιδιαίτερη ανάγκη των παραπάνω στελεχών καθώς με καθυστέρηση είδαν για το που οδεύει η αγορά και ότι το ηλεκτρονικό επιχειρείν αναδιαμορφώνει το παραδοσιακό λιανεμπόριο αλλά και ότι μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου δεν υφίσταται κανένας μηχανισμός προστασίας της εγχώριας αγοράς. Ενώ γνωρίζουν ότι δε θα πρέπει να περιοριστούν αποκλειστικά στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών εντός της ελληνικής επικράτειας, αλλά θα πρέπει μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου να κερδίσουν τις ελκυστικές ξένες αγορές (Εξαγωγές 2.0: Μοχλός ανάπτυξης το Ηλεκτρονικό Εμπόριο).

Το ερώτημα που τίθεται, όμως, είναι ποιοι θα κατευθύνουν το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο στο μέλλον; Ή αλλιώς, από πού θα προέλθουν αυτοί οι προϊστάμενοι ηλεκτρονικού εμπορίου, με την απαιτούμενη τεχνογνωσία, εμπειρία και διορατικότητα, οι οποίοι θα συμβάλουν ενεργά στην ανάπτυξή του; Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, βέβαια, έχουν στηθεί αξιόλογες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίες δε φημίζονται για την καινοτομία και την υπερβολική φιλοδοξία τους, αλλά κάνουν ικανοποιητικά τη δουλειά τους.

Jacques-Antoine_Granjon_in_

Jacques-Antoine_Granjon, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Vente-Privee Πηγή: wikipedia

Εντούτοις, πότε θα δούμε όμως στην Ελλάδα Manager που να διαχειρίζονται εταιρείες τύπου Asos, CDiscount, Ocado, Rakuten, Vente-Privee, Wayfair, Zalando και Zulily με πωλήσεις άνω του 1 δισ. ευρώ; Ποιοι είναι, λοιπόν, αυτοί οι έλληνες δημιουργοί του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίοι θα αναπτύξουν στην Ελλάδα, την Ευρώπη και παγκοσμίως καινοτόμες βιώσιμες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου με τζίρο μερικά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, για το καλό αυτού του τόπου;

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Internationalization, Αναλύσεις

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: