Η ProSiebenSat.1 συγκεντρώνει όλες τις στρατηγικές επενδύσεις της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην 7Commerce

Ο γερμανικός όμιλος MME ProSiebenSat1 ανακοίνωσε πρόσφατα την ίδρυση της 7Commerce. Κάτω από αυτό το νέο σήμα θα συγκεντρωθεί το σύνολο των στρατηγικών επενδύσεων της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Ενώ αντίθετα, οι χρηματοοικονομικές συμμετοχές και οι εμπορικές συμφωνίες της (Media for Equity: Μοντέλο συνεργασίας για Media και Start-Ups) θα παραμείνουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα της θυγατρικής Seven Ventures.

7commerceΤο χαρτοφυλάκιο της 7Commerce απαρτίζεται από τις εξής τέσσερις ομάδες συμμετοχών:

  1. Beauty & Accessories

    brille 24.de (οπτικά – μετοχική συμμετoχή 21%), valmano.de (κοσμήματα-ρoλoγια – μετοχική συμμετoχή 100%), flaconi.de (αρώματα – μετοχική συμμετοχή 100%), amorelie.de (ερωτικά είδη – μετοχική συμμετοχή 75%)

  2. Home & Living

    moebel.de (έπιπλα – μετοχική συμμετοχή 50,1%)

  3. Fashion & Lifestyle

    stylight.de (ρουχισμός – μετοχική συμμετοχή 22%), gymondo.de (γυμναστική – μετοχική συμμετοχή 100%)

  4. Travel (δείτε εδώ τις συγκεκριμένες συμμετοχές)

ProSiebenSat1_Ditgital-2015Σύμφωνα με τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία της ProSiebenSat1 για το 2014, το 21,25% (611 εκατ. ευρώ) των εσόδων του ομίλου προέρχεται ήδη από ψηφιακά μέσα και την ενασχόληση της με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

ProSiebenSat1_Ditgital-GrowΕνώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι μέσω του πανευρωπαϊκού δικτύου της συνεργατών (μεταξύ αυτών και του Ομίλου ΑNTENNA) προτίθεται να αναπτύξει πανευρωπαϊκές μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου. Έτσι, στα πλαίσια της παραπάνω στρατηγικής εντάσσεται και η κοινή συμμετοχή των συνεργατών-τηλεοπτικών καναλιών στον διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας «SevenVentures Pitch Day».

ProSiebenSat1_InternationalΌπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, η διαφοροποίηση των εσόδων των MΜΕ πέρα από τα παραδοσιακά διαφημιστικά έσοδα πρέπει να μπει στην στρατηγική ατζέντα των διοικήσεων των ελληνικών ΜΜΕ, εάν θέλουν να επιζήσουν. Η ανάπτυξη των εργασιών θα έρθει κυρίως με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλες τις μορφές του.

Δυστυχώς, οι Έλληνες εκδότες και καναλάρχες με καθυστέρηση είδαν για το που οδεύει η αγορά στη ψηφιακή εποχή και ότι το ηλεκτρονικό επιχειρείν αναδιαμορφώνει και την βιομηχανία των ΜΜΕ. Ενώ εκτός σπανίων περιπτώσεων, αυτοί ενασχολούνται με επιχειρηματικά μοντέλα και αγορές που δεν έχουν ενδιαφέρον.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Ventures, Internationalization

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: