Η Yoox συγχωνεύεται με τη Net-a-Porter

Το τελευταίο διάστημα είχε γίνει γνωστό ότι ο ελβετικός όμιλος πολυτελών brands Richemont αναζητούσε επίμονα αγοραστή για την θυγατρική του Net-a-Porter. Τελικά σήμερα, σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η Richemont, η Net-a-Porter συγχωνεύται με τον ιταλικό διαδικτυακό έμπορας μόδας Yoox. Στο νέο σχήμα με την επωνυμία «Yoox Net-A-Porter Group», η  Richemont θα συμμετέχει με ποσοστό 50% ενώ θα ελέγχει μόνο το 25% των δικαιωμάτων ψήφου. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο ενώ αυτή θα πρέπει να εγκριθεί από τη γενική συνέλευση των μετόχων και την ρυθμιστική αρχή. Ενώ με την παραπάνω κίνηση της, η διοίκηση της Richemont καταδεικνύει ότι δεν έχει κατανοήσει τη λειτουργία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Asos_Yoox-Net-A-Porter-GrouΗ παραπάνω συγχώνευση έχει νόημα, καθώς με αυτή την στρατηγική κίνηση η Yoox Net-A-Porter Group βλέπει πλέον στα ίσα την Asos ενώ ταυτόχρονα μπαίνει στο τοπ κλαμπ των αποκλειστικά διαδικτυακών παικτών με πωλήσεις άνω του 1 δισ. ευρώ.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, ο κλάδος του Luxury Fashion οδεύει προς μεγαλύτερη συγκεντροποίηση.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.