Η Media-Saturn, στο πλαίσιο ανάπτυξης ενός χαρτοφυλακίου Online-Pure Players και επιχειρηματικών μοντέλων (Media-Saturn: Υιοθετεί μια νέα στρατηγική με έμφαση την ανάπτυξη εξειδικευμένων ηλεκτρονικών καταστημάτων), ανακοίνωσε σήμερα την απόκτηση της πλειοψηφίας του μετοχικού κεφαλαίου της ολλανδικής πλατφόρμας iBOOD.com. Αυτή θα ενταχθεί στη νέα επιχειρησιακή οντότητα της Media-Saturn, την „Electronics Online Group“.
Η iBOOD είναι μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες Live Shopping τόσο στην ολλανδική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά. Αυτή απαριθμεί 1,4 εκατ. μέλη και δραστηριοποιείται σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες. Ενώ ο τζίρος της για το έτος 2014 ανήλθε στα 36,4 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, η περαιτέρω ανάπτυξη αυτής θα εξαρτηθεί από τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσει την σχετικότητα και την παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος.
Σχετικά άρθρα:
- Media-Saturn: Η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων δεν αντισταθμίζει τη μείωση των πωλήσεων στα φυσικά καταστήματα της
- Media-Saturn: Υιοθετεί μια νέα στρατηγική με έμφαση την ανάπτυξη εξειδικευμένων ηλεκτρονικών καταστημάτων
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων κατά 65% για το 2013 στα 1,25 δισ. ευρώ
- Metro Group: Επενδύει σε νεοφυείς επιχειρήσεις
- Media-Saturn: Στο ηλεκτρονικό εμπόριο είμαστε ακόμα Junior Player
- Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων για το 2012 στα 755 εκατ. ευρώ
- Media-Saturn: Με νέα στρατηγική και νέες ενέργειες
- Ψηφιακές αλχημείες: Media-Saturn, SoccerPro, Κωτσόβολος
- Ψηφιακές αλχημείες: Media-Saturn, Ebay, BeautyTestBox
- Media Markt: Με «χθεσινό» ηλεκτρονικό εμπόριο τώρα και στην Ελλάδα
- Media-Saturn: Αδύναμες διαδικτυακές πωλήσεις εννιαμήνου
- Media-Saturn: Online τζίρος 348 εκατ. ευρώ με την βοήθεια της Redcoon
- Media-Saturn: Κάλιο αργά παρά ποτέ – με e-Shop!
Categories: e-commerce, Live Shopping
Απάντηση