Στα 438 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του γαλλικού ομίλου Rajapack το 2014 έναντι 421 εκατ. ευρώ το 2013, παρουσιάζοντας αύξηση περί τα 4%. Η Rajapack είναι ο κορυφαίος έμπορος συσκευασιών στην Ευρώπη και απαριθμεί 500.000 πελάτες σε 15 ευρωπαϊκές χώρες.
Στο χαρτοφυλάκιο της Rajapack ανήκουν 18 επιχειρήσεις ενώ απασχολεί 1.400 άτομα προσωπικό. Πρόσφατα η ίδια εξαγόρασε την αγγλική B2B επιχείρηση Morplan.
Το B2B ηλεκτρονικό κατάστημα της τρέχει πάνω σε πληροφοριακό σύστημα της Intershοp. Ενώ πέρα του εξαιρετικού στησίματος – λειτουργικότητα και της εξαιρετικής χρήσης των εικονιδίων για τη βελτιστοποίηση αναζήτησης σε αυτό, προσφέρει και τη δυνατότητα εκτύπωσης μιας εξατομικευμένης ταινίας συσκευασίας.
Σχετικά άρθρα:
- Γερμανία: Στα 870 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές B2B για το 2012
- Mass Customization: Ανακαλύψτε τον συναρπαστικό κόσμο της Μαζικής Εξατομίκευσης!
Categories: B2B, e-commerce, Mass Customization
Απάντηση