Η αγγλική AO.com, η οποία πραγματοποίησε πέρυσι με επιτυχία την είσοδο της στο χρηματιστήριο του Λονδίνου, παρουσίασε πρόσφατα τα οικονομικά στοιχεία (αρχείο PDF) σχετικά με την εξέλιξη των πωλήσεών της για το τρέχων οικονομικό έτος 2014/2015 που έκλεισε τον περασμένο Μάρτιο. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι καθαρές πωλήσεις της ανήλθαν στα 476,6 εκατ. αγγλικές λίρες παρουσιάζοντας αύξηση 23,8% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα της οικονομικής χρήσης του 2013/2014.
Από πέρυσι το φθινόπωρο η ίδια δραστηριοποιείται και στη γερμανική αγορά. Στη συγκεκριμένη αγορά, οι πωλήσεις της στους πρώτους έξι μήνες λειτουργίας ανήλθαν στα 5,7 εκατ. αγγλικές λίρες. Άλλωστε η επιλογή της γερμανικής αγορά δεν έγινε τυχαία καθώς αυτή αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά οικιακών συσκευών στην Ευρώπη. Σε αυτή, η παράδοση των εμπορευμάτων γίνεται όπως και στην αγγλική αγορά με ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα (ως εκ τούτου ελέγχει την εφοδιαστική αλυσίδα, μέχρι και στο «τελευταίο μίλι») ενώ λειτουργεί και ένα ιδιόκτητο κέντρο Logistics. Αυτό θα παίξει αρχικά υποστηρικτικό ρόλο στην εξάπλωση αυτής στις υπόλοιπες (γειτονικές) ευρωπαϊκές χώρες.
Ενώ εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι και η πληροφορία για το κόστος στησίματος (Set-Up costs) της γερμανικής αγοράς – αυτό ανήλθε στα 3,3 εκατ. αγγλικές λίρες. Στρατηγική της AO δεν είναι η δημιουργία κερδών μέσω της πώλησης ηλεκτρικών συσκευών, αλλά η αποκόμιση κερδών μέσω της πώλησης πρόσθετων υπηρεσιών όπως προσφορές χρηματοδότησης και ασφάλειες.
Στον αντίποδα, η Media-Saturn λάνσαρε την ανταγωνιστική πλατφόρμα οικιακών συσκευών Biwigo. Αυτή θα ενταχθεί στη νέα επιχειρησιακή οντότητα της Media-Saturn, την „Electronics Online Group“.
Σχετικά άρθρα:
- AO.com: Επιτυχή είσοδο στο Χρηματιστήριο με ηλεκτρικές συσκευές
- Media-Saturn: Απέκτησε την πλειοψηφία των μετοχών της ολλανδικής iBOOD.com
Categories: e-commerce, Internationalization
Απάντηση