Η MikMak.TV θέλει να γίνει το «κινητό» κανάλι Teleshopping των Millennials

Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι μοχλός ανάπτυξης των τηλεπωλήσεων. Αυτή η ανάπτυξη προωθείται ιδιαίτερα από τη διείσδυση τόσο των Smartphones και των Taplet PCs (Couch Commerce: Επανάσταση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο από τον «καναπέ») καθώς και από τις συνδεδεμένες τηλεοράσεις (Connected TV ή αλλιώς Smart TV) και τη Hbb TV στο προσεχές μέλλον.

QVC_Live-Programm

Screenshot από μια ζωντανή εκπομπή του καναλιού τηλεπωλήσεων QVC

Παρότι, όμως, οι παραδοσιακοί παίκτες των τηλεπωλήσεων πραγματοποιούν πωλήσεις μερικών δισεκατομμυρίων ευρώ παγκοσμίως, δύσκολα μπορούν να προσεγγίσουν το νεανικό κοινό. Και αυτό, διότι

α) το κυρίαρχο κανάλι επικοινωνίας τους και πώλησης παραμένει η τηλεόραση.
β) οι εκπομπές τηλεπωλήσεων είναι γυρισμένες σε ένα παλαιομοδίτικο στυλ.
γ) τα περισσότερα προσφερόμενα αγαθά απευθύνονται στο τηλεοπτικό κοινό των 50 ετών και άνω.

Από την άλλη, η αυξανομένη κατανάλωση των ψηφιακών βίντεο αλλά και η κυρίαρχη σημασία που έχουν αποκτήσει πια οι κινητές συσκευές (Smartphοne και τάμπλετ) για τους καταναλωτές έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων σχετικών με το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, ιδίως για το νεανικό κοινό.

Τα παραπάνω φαίνεται να αναλογίστηκε και ο Rachel Tipograph, ο ιδρυτής της MikMak.TV, του οποίου ο στόχος είναι αυτό να γίνει το «κινητό» κανάλι τηλεπωλήσεων των Millennials.

mikmak.tvΤο συγκεκριμένο κανάλι τηλεπωλήσεων είναι προσιτό μονάχα μέσω διαδικτύου και όχι μέσω τηλεοπτικής λήψης. Μοναδική προϋπόθεση για την παρακολούθηση των τριάντα δευτερολέπτων βίντεο-εκπομπών της, μέσω κινητού ή ταμπλετ, είναι το κατέβασμα της αντίστοιχης κινητής εφαρμογής της. Ενώ αυτό δεν έχει σταθερό πρόγραμμα, αλλά καθένας ενδιαφερόμενος μπορεί να παρακολουθήσει το βιντεοκλίπ που τον ενδιαφέρει ενώ τα προσφερόμενα αγαθά είναι προσαρμοσμένα στο νεανικό κοινό-στόχος. Έτσι σε αυτά προσφέρονται Gadgets, ηλεκτρονικά εξαρτήματα, προϊόντα ομορφιάς, κοσμήματα και πολλά άλλα με μέγιστα αξία το καθένα, τα 100 δολάρια.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι και ο τρόπος με τον οποίο η παραπάνω εταιρεία παρουσιάζει τα αγαθά. Αυτή διαφοροποιείται εντελώς από το μορφή πώλησης των παραδοσιακών καναλιών τηλεπωλήσεων. Οι σύντομες παρουσιάσεις της θυμίζουν περισσότερο κωμικές εκπομπές εμπλουτισμένες με σύγχρονη μουσική παρά τις συνηθισμένες ανιαρές εκπομπές των τηλεπωλήσεων.

Η υπηρεσία της MikMak.TV βρίσκεται προς το παρόν σε «έκδοση beta» ενώ αυτή έχει λάβει μέχρι στιγμής επενδυτικά κεφάλαια ύψους 1,5 εκατ. δολάρια.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, M-Commerce, Teleshopping

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: