Η Amazon πούλησε κατά τη διάρκεια της Prime Day στις 15 Ιουνίου 2015, προϊόντα αξίας ενός δισ. δολαρίων, εορτάζοντας (κόντρα τις προβλέψεις πολλών) τα 20 χρόνια λειτουργίας της. Το παραπάνω γεγονός αποσαφηνίζει με αρκετά εντυπωσιακό τρόπο τη δυναμική της ευφυέστατης Amazon, με εξωπραγματικές διαδικτυακές πωλήσεις που λίγες μόνο εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν μονάχα με κιάλια.
Πολλοί αναλυτές προσπάθησαν – προσπαθούν να αναλύσουν την Amazon με συμβατικούς όρους, όμως η Amazon δεν ήταν ποτέ μια συμβατική εταιρεία. Ενώ είναι αδιαμφισβήτητο ότι η Amazon άλλαξε εντελώς το τοπίο του παγκόσμιου (ηλεκτρονικού και παραδοσιακού) εμπορίου (How 20 Years of Amazon Changed Retail).
Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, κανείς δεν ξέρει που θα καταλήξει το ταξίδι της πιο ισχυρής παγκόσμιας εμπορικής επιχείρησης. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κανείς από τους συμμετέχοντες στην αλυσίδα αξίας (value chain) του ηλεκτρονικού και παραδοσιακού εμπορίου δεν μπορεί να κοιμάται ήσυχος (Η Amazon στήνει τοπικά κέντρα διαλογής στη Γερμανία – τρέμουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ! – Η αγοραστική διαδικασία των καταναλωτών μετατοπίζεται υπέρ της Amazοn – χαμένοι οι κατασκευαστές)
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon στήνει τοπικά κέντρα διαλογής στη Γερμανία – τρέμουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ!
- Η Amazon λανσάρει πλατφόρμα χειροποίητων αντικειμένων
- Η αγοραστική διαδικασία των καταναλωτών μετατοπίζεται υπέρ της Amazοn – χαμένοι οι κατασκευαστές
- H Amazon ανακαλύπτει εκ νέου τις Β2Β υπηρεσίες
- Amazon Services: H Amazon ενσωματώνει υπηρεσίες τοπικών τεχνιτών
- Amazon: Τα μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας της Prime εκτινάζουν τα καθαρά έσοδα στα 89 δισ. δολάρια για το 2014
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση