Η Zulily εξαγοράστηκε από την QVC έναντι 2,4 δισ. δολαρίων

Η μεγαλύτερη εξαγορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι γεγονός! Η Liberty Interactive, η μητρική εταιρεία της QVC, υπέγραψε πρόσφατα προσύμφωνο για την εξαγορά του αμερικανικού Shopping Club Zulily. Ο παραπάνω όμιλος τηλεπωλήσεων σκοπεύει να αποκτήσει με την Zulily, ένα από τα δέκα κορυφαία ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου έναντι του ποσού των 2,4 δισ. δολαρίων σε μετρητά και μετοχές. Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2015. Ενώ σημειώνω ότι μεταξύ των μετόχων της Zulily είναι και η Alibaba (ποσοστό συμμετοχής 9,3%).

Zulily-Business-Highlights-

Η QVC και Zulily κατέχουν αντίστοιχα την 15η θέση (διαδικτυακές πωλήσεις ύψους 3,53 δισ. δολάρια) και 39η θέση (διαδικτυακές πωλήσεις ύψους 1,2 δισ. δολάρια) στη λίστα της Internet Retailer με τις  500 μεγαλύτερες εταιρείες του ηλεκτρονικού εμπορίου της Νότιας Αμερικής

Με την παραπάνω εξαγορά, η QVC αποκτά πρόσβαση σε νέες μαμάδες (μονάχα ένα 6,3% των πελατών της Zulily είναι πελάτισσες της QVC) ενώ η Zulily αποκτά τεχνογνωσία στις τηλεπωλήσεις (Teleshopping: Μοχλός ανάπτυξης των τηλεπωλήσεων το ηλεκτρονικό εμπόριο) και  στο Live Video Commerce.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Live Shopping, Multichannel Commerce, Shopping Clubs, Teleshopping

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: