Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της βελγικής Vente-Exclusive.com

Η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs (Flash Sales), η γαλλική Vente-Privee, απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της ανταγωνίστριας βελγικής ιστοσελίδας flash sales Vente-Exclusive.com. Το κόστος απόκτησης της εταιρείας, που δραστηριοποιείται τόσο στο Βέλγιο όσο και στην Ολλανδία και που στις αρχές του χρόνου είχε εξαγοράσει την επίσης βέλγικη Snapstore, δεν έγινε γνωστό.

Vente-ExclusiveΟι πωλήσεις της Vente-Exclusive.com για το έτος 2014 ανήλθαν στα 90 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2015, η ίδια προβλέπει ότι ο τζίρος αυτής θα φτάσει τα 130 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον ιδρυτής της Vente-Privee Jacques-Antoine Granjo, στρατηγική της είναι μετά την αποτυχία στην αμερικανική αγορά (Η Vente-Privee διακόπτει πρόωρα τη συνεργασία της με την American Express), η επικέντρωση στην ευρωπαϊκή αγορά και η πιθανή επέκταση αυτής στις βόρειες χώρες όπως την Δανία και τη Σουηδία. Στρατηγικό στόχος της Vente-Privee είναι 50% του τζίρου της (Vente-Privee: Χαμηλότερες των εκτιμήσεων οι πωλήσεις της για το 2014) να προέρχεται εκτός της γαλλικής αγοράς.

Η Vente Privee απαριθμεί πάνω από 20 εκατ. μέλη και δραστηριοποιείται σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Ολλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Μ. Βρετανία).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Shopping Clubs

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: