Την είσοδό της στο Χρηματιστήριο του Παρισιού ανακοίνωσε (αρχείο PDF) σήμερα η γαλλική Showroomprive, η οποία κατέχει τη δεύτερη θέση των κορυφαίων Shopping Club στην Ευρώπη (μετά την επίσης γαλλική Vente-Privee) με καθαρές πωλήσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ για το 2014.
Στις αρχές του χρόνου η Showroomprive είχε λάβει επενδυτικά κεφάλαια 60 εκατ. ευρώ, ενώ είχε ανακοινώσει την επέκταση αυτής σε 167 χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή της εταιρείας Thierry Petit, η Showroomprive προγραμματίζει την πώληση περίπου 30-40% των μετοχών της, ενώ προσδοκά σε μία αποτίμηση των 625 εκατ. ευρώ.
Τον πλήρη φάκελο της εταιρείας μπορείτε να βρείτε εδώ .
Σχετικά άρθρα:
- Η Showroomprive επεκτείνεται και στην Ελλάδα
- Η Zulily εξαγοράστηκε από την QVC έναντι 2,4 δισ. δολαρίων
- Vente-Privee: Χαμηλότερες των εκτιμήσεων οι πωλήσεις της για το 2014
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- E-Commerce Forum 2020: H brandsGalaxy και η MelinaMay στο πάνελ Shopping Club
Categories: e-commerce, Shopping Clubs
Απάντηση