Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του γερμανικού ινστιτούτου λιανεμπορίου (EHI), ο τζίρος των 100 κορυφαίων διαδικτυακών καταστημάτων στη Γερμανία για το 2014 ανήλθε στα 21,6 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 10,00% σε σχέση με το 2013.
Στη λίστα της iBusiness με τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας για το 2014, η Amazon συνεχίζει να κατέχει τη δεσπόζουσα θέση στη γερμανική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου με πωλήσεις 6,57 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση στις πωλήσεις φυσικών αγαθών της τάξεως του 11,97% σε σχέση με το 2013. Την Amazon ακολουθεί η Otto με τζίρο περί τα 2 δισ. ευρώ, ενώ στη τρίτη θέση της κατάταξης ακολουθεί η Zalando με πωλήσεις 872,4 εκατ. ευρώ.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στην πρώτη πεντάδα της κατάταξης εκπροσωπούνται με την notebooksbillger.de (4η θέση) και την cyberport (5η θέση) δύο ανταγωνίστριες εταιρείες της Mediamarkt.de (30η θέση) και Saturn.de (51η θέση). Στην 20αδα της σχετικής λίστας περιλαμβάνονται το εξειδικευμένο κατάστημα μουσικών οργάνων της Thomann (14η θέση) καθώς και το online φαρμακείο της docmorris.de (16η θέση) με πωλήσεις 202,1 εκατ. ευρώ.
Την αφίσα της iBusiness με τη λίστα των 100 μεγαλυτέρων διαδικτυακών καταστημάτων της Γερμανίας, μπορείτε να τη κατεβάσετε δωρεάν εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- iBusiness: Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Ευρώπης το 2015
- Γερμανία: Στα 41,9 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων B2C για το 2014
- Οι Γερμανοί προτιμούν για τις διαδικτυακές αγορές τους την έκδοση τιμολογίου
- Γερμανία: Στα 39,1 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές B2C για το 2013
- iBusiness: Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας (2012)
- Γερμανία: Στα 870 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές B2B για το 2012
- Γερμανία: Ρεκόρ πωλήσεων ύψους 27 δισ. ευρώ για το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Γερμανία: Τα 20 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Δεν υφίσταται μηχανισμός προστασίας της εγχώριας αγοράς
- Παρουσίαση: Διασυνοριακό Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Περιττό ή Αναγκαίο;
- Εξαγωγές 2.0: Μοχλός ανάπυξης το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Categories: e-commerce, Internationalization, Studies
Απάντηση