Η Amazon ανακοίνωσε το λανσάρισμα υπηρεσίας κατ’ απαίτησης παραγωγής εξατομικευμένων T-Shirts με την επωνυμία “Merch by Amazon“. Μέσω της παραπάνω υπηρεσίας, οι χρήστες μπορούν να σχεδιάσουν τα δικά τους Τ-Shirts και να τα μεταπωλήσουν απευθείας στα 250 εκατ. μέλη της Amazon.
Με την παραπάνω στρατηγική κίνηση, η Amazon όχι μονάχα εμπλουτίζει την κυρίαρχη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου με μια επιπλέον κατηγορία αλλά ανταγωνίζεται ευθέως αντίστοιχες πλατφόρμες, όπως αυτών της Spreadshirt και της Cafepress.
Για τη χρήση της υπηρεσίας η Amazon παρακρατεί μια προμήθεια ύψους 15%, ενώ παράλληλα χρεώνει τα έξοδα παραγωγής και διεκπεραίωσης (Production and Fulfillment costs). Αντίστοιχα, ο αγοραστής-πελάτης χρεώνεται με τα έξοδα αποστολής των T-Shirts. Αυτά αποστέλλονται σε περισσότερες από 75 χώρες στον κόσμο.
Υπενθυμίζω ότι πρόσφατα η Amazon λάνσαρε και μια πλατφόρμα χειροποίητων αντικειμένων με την επωνυμία “Handmade at Amazon“ (Η Amazon λανσάρει πλατφόρμα χειροποίητων αντικειμένων).
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon λανσάρει πλατφόρμα χειροποίητων αντικειμένων
- Teespring: Παραγωγή χρηματοδοτούμενων T-Shirts κατ’ απαίτηση
- Spreadshirt: Αύξηση εσόδων κατά 10% στα 72 εκατ. ευρώ
- Spreadshirt: Δημοσίευση στατιστικών στοιχείων επιστροφής
- Spreadshirt: Σε τροχιά ανάπτυξης με εξατομικευμένα μπλουζάκια
- Getwear: Παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής στην εξατομικευμένη παραγωγή
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, E-Fashion, On-Demand Commerce, Social Commerce
Απάντηση