ParcelLock: Τις δικές τους «προσωπικές» θυρίδες ετοιμάζουν οι ανταγωνιστές της DHL

Τις δικές τους «προσωπικές» θυρίδες, τα ParcelLock, ετοιμάζονται να ρίξουν στη γερμανική αγορά, οι ανταγωνιστές της DHL στη Γερμανία, DPD, GLS και Hermes. Με την παραπάνω στρατηγική κίνηση, η ParcelLock GmbH θέλει να σπάσει το μονοπώλιο της DHL και να ανταγωνιστεί την αντίστοιχη υπηρεσία αυτής (DHL: Ξεκίνησε και επίσημα η διάθεση των ιδιόκτητων «προσωπικών» θυρίδων).

ParcelLock-SystemΜέσω των παραπάνω θυρίδων, οι πελάτες της ParcelLock θα μπορούν να λαμβάνουν αλλά και να αποστέλλουν τα δέματα τους, ανεξάρτητα από το εάν αυτοί βρίσκονται στην κατοικία τους ή όχι. Το άνοιγμα-κλείσιμο αυτών θα γίνεται μέσω κωδικών PIN. Ενώ τα συστήματα της ParcelLock θα διατίθενται σε δύο μορφές: για μονοκατοικίες και για διαμερίσματα.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα των παραπάνω θυρίδων, έγκειται στο γεγονός ότι σε αντίθεση με την υπηρεσία της DHL, αυτές δέχονται αποστολές από όλους τους διανομείς.

Οι τιμές πώλησης των ParcelLock δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, ενώ η εμπορική διάθεση των θυρίδων θα ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2016.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Logistics, Trends

Ετικέτες:, , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: