Ο βασιλιάς των Shopping Clubs, η κινεζική VIPSHOP ετοιμάζεται να μπει στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς αυτή δεσμεύτηκε να αγοράσει μετοχές αξίας 30 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο της αρχικής δημόσιας εγγραφής (IPO) της γαλλικής ShowroomPrive, ενώ με την ολοκλήρωση της επένδυσης θα αποκτήσει και θέση στο διοικητικό συμβούλιο αυτής.
Η είσοδος της ShowroomPrive στο χρηματιστήριο των Παρισίων ορίστηκε για τις 3 Νοεμβρίου. Μέσω της δημόσιας εγγραφής, η ίδια σκοπεύει να αντλήσει κεφάλαια 256 – 328 εκατ. ευρώ, ενώ το εύρος τιμής της αρχικής δημόσιας προσφοράς βρίσκεται στα 19,50 έως 26,30 ευρώ ανά μετοχή (βλέπε περισσότερες πληροφορίες εδώ).
Στις αρχές του χρόνου η Showroomprive είχε λάβει επενδυτικά κεφάλαια 60 εκατ. ευρώ, ενώ είχε ανακοινώσει την επέκταση αυτής σε 167 χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα (Η Showroomprive επεκτείνεται και στην Ελλάδα).
Η VIPSHOP είναι ένας από τους κορυφαίους διαδικτυακούς εμπόρους (Τα δέκα κορυφαία ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου), ο οποίος έχει θέσει ως επόμενο του στόχο τζίρο της τάξεως των δέκα δισ. ευρώ!
Σχετικά άρθρα:
- Η Showroomprive ανακοίνωσε την είσοδο της στο Χρηματιστήριο
- Vipshop: Ο βασιλιάς των Shopping Clubs έκανε καθαρές πωλήσεις συνολικού ύψους 3,77 δισ. δολάρια το 2014
- Vipshop: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 145,1% στα 1,7 δισ. δολάρια
- Vipshop: Ο ανταγωνιστής της Vente Privee..μιλάει κινεζικά
- Η Showroomprive επεκτείνεται και στην Ελλάδα
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- E-Commerce Forum 2020: H brandsGalaxy και η MelinaMay στο πάνελ Shopping Club
Categories: Business Models, e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση