Η Lidl Γερμανίας θέλει να ανταγωνιστεί την Amazon Prime Pantry με τη νέα της υπηρεσία παράδοσης μη ευπαθή προϊόντων «Vorratsbox»

Η Lidl θέλει να ανταγωνιστεί την Amazon Prime Pantry (Amazon: Prime Pantry – Η νέα υπηρεσία παράδοσης μη ευπαθή προϊόντων) με τη νέα της υπηρεσία παράδοσης μη ευπαθή προϊόντων “Vorratsbox”, την οποία λάνσαρε πρόσφατα στη Γερμανία. Με την παραπάνω στρατηγική κίνησή της, η Lidl γίνεται η πρώτη γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ που προσφέρει σε όλους τους πελάτες της τη δυνατότητα να γεμίσουν τις αποθήκες τους με μη ευπαθή προϊόντα όπως χαρτί υγείας, οδοντόκρεμα, σκόνη πλυσίματος, ζυμαρικά, καφέ, κρασιά, ζωοτροφές και είδη περιποίησης.

Lidl-vorratsboxΗ παραπάνω είδηση έρχεται μόλις μερικές εβδομάδες μετά το επίσημο λανσάρισμα της Amazon Prime Pantry στη Γερμανία.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα της νέα υπηρεσίας της Lidl, έγκειται στο γεγονός ότι σε αντίθεση με την κλειστή Prime υπηρεσία της Amazon, αυτή είναι ανοικτή για όλους τους πελάτες της ενώ τα προϊόντα της προσφέρονται σε τιμές discount.

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε εάν τελικά η Lidl θα αποτολμήσει πρώτη να λανσάρει την παραπάνω ενδιαφέρoν υπηρεσία στην Ελλάδα και να επαναπροσδιορίσει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες αλλά και γενικώς του e-Food στην Ελλάδα.

 Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Business Models, e-commerce, E-Food

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: