Η παραπάνω αγορά χαρακτηρίζεται από τον υψηλό βαθμό συγκέντρωσης, καθώς σύμφωνα με την έρευνα της Internet Retailer “2016 B2B E-Commerce 300”, το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των 300 μεγαλυτέρων Β2Β παικτών των Η.Π.Α. ανέρχεται σε 70% ήτοι 547,1 δισ. δολάρια. Μεταξύ αυτών βρίσκονται η Boeing, η General Motors, η Johnson & Johnson, η General Electric, η Nike, η ExxonMobil, η Grainger, η Staples Advantage, η 1-800-Flowers.com (Η FTD και η 1-800-Flowers.com μπήκαν στο κλαμπ των δισεκατομμυρίων μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων), η General Mills, η GiftBasketsOverseas και φυσικά η Amazon Business (H Amazon ανακαλύπτει εκ νέου τις Β2Β υπηρεσίες).
H Amazon Business κατέχει ήδη την 37η θέση στη λίστα της Internet Retailer των 300 μεγαλυτέρων Β2Β παικτών των Η.Π.Α.. Η ίδια ανακοίνωσε μάλιστα, ότι σύντομα θα δώσει στους εταιρικούς πελάτες της τη δυνατότητα να προσφέρουν πρόσθετες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας όπως εγγυήσεις προϊόντων, υπηρεσίες συντήρησης – εγκατάστασης – επισκευών καθώς και χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες για την παροχή συνταξιοδότησης.
Σχετικά άρθρα:
- H Amazon ανακαλύπτει εκ νέου τις Β2Β υπηρεσίες
- Γερμανία: Στα 870 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές B2B για το 2012
- Β2Β: Στα 438 εκατ. ευρώ ο τζίρος του γαλλικού ομίλου Rajapack το 2014
Categories: B2B, e-commerce
Απάντηση