Η.Π.Α.: Στα 780 δισ. δολάρια οι ηλεκτρονικές αγορές B2B για το 2015

Staples-AdvantageΗ παραπάνω αγορά χαρακτηρίζεται από τον υψηλό βαθμό συγκέντρωσης, καθώς σύμφωνα με την έρευνα της Internet Retailer “2016 B2B E-Commerce 300”, το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των 300 μεγαλυτέρων Β2Β παικτών των Η.Π.Α. ανέρχεται σε 70% ήτοι 547,1 δισ. δολάρια. Μεταξύ αυτών βρίσκονται η Boeing, η General Motors, η Johnson & Johnson, η General Electric, η Nike, η ExxonMobil, η Grainger, η Staples Advantage, η 1-800-Flowers.com (Η FTD και η 1-800-Flowers.com μπήκαν στο κλαμπ των δισεκατομμυρίων μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων), η General Mills, η GiftBasketsOverseas και φυσικά η Amazon Business (H Amazon ανακαλύπτει εκ νέου τις Β2Β υπηρεσίες).

H Amazon Business κατέχει ήδη την 37η θέση στη λίστα της Internet Retailer των 300 μεγαλυτέρων Β2Β παικτών των Η.Π.Α.. Η ίδια ανακοίνωσε μάλιστα, ότι σύντομα θα δώσει στους εταιρικούς πελάτες της τη δυνατότητα να προσφέρουν πρόσθετες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας όπως εγγυήσεις προϊόντων, υπηρεσίες συντήρησης – εγκατάστασης – επισκευών καθώς και χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες για την παροχή συνταξιοδότησης.

Σχετικά άρθρα:



Categories: B2B, e-commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: