Η Feelter αποτυπώνει ζωντανά τη φήμη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας στα ηλεκτρονικά καταστήματα

Στο παρελθόν, σάς είχα επεξηγήσει ότι οι αξιολογήσεις των πελατών είναι το καλύτερο επιχείρημα πώλησης (Το καλύτερο επιχείρημα πώλησης: Οι αξιολογήσεις των πελατών), ενώ παράλληλα σάς είχα παρουσιάσει τα διάφορα συστήματα αξιολόγησης προϊόντων-υπηρεσιών.

Μια ενδιαφέρουσα νέα εφαρμογή απεικόνισης αξιολογήσεων στα ηλεκτρονικά καταστήματα ανάπτυξε η ισραηλινή νεοφυής επιχείρηση feelter.com (via haaretz.com).

FeelterΤο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της παραπάνω έναντι πληρωμής υπηρεσίας έγκειται στο ότι αυτή συλλέγει και αξιολογεί, σε πραγματικό χρόνο, όλα τα σχόλια και μηνύματα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Google+, Yelp, κ.α.) σχετικά με τα προϊόντα-υπηρεσίες των συνεργαζομένων ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Feelter-1Ειδικότερα, η Feelter απεικονίζει μέσω ενός συντελεστή (από το 0 έως 100) και με τη μορφή ενός παραθύρου, τη φήμη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας (όπως π.χ. διαμονή σε καταλύματα) στα κοινωνικά δίκτυα, χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν οι χρήστες το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα για να λάβουν την παραπάνω χρήσιμη πληροφορία. Αυτό φυσικά έχει ως αποτέλεσμα, τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας του πελάτη (Customer Journey και ο χάρτης βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Business Models, Crowdsourcing, e-commerce, Social Commerce

Ετικέτες:, , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: