Διεθνοποίηση: Η Windeln.de μετονομάζει το Shoppingclub της Windelbar σε Nakiki

Στα πλαίσια της στρατηγικής διεθνοποίησης της, η γερμανική Windeln.de (Windeln.de: Εξειδίκευση στις παιδικές πάνες) μετονομάζει το Shoppingclub της «Windelbar» σε Nakiki. Η αλλαγή της επωνυμίας κρίνεται απαραίτητη εξαιτίας της επέκτασης των δραστηριοτήτων της Windeln.de στις διεθνείς αγορές. Τα απαραίτητα κεφάλαια για την υλοποίηση των παραπάνω επιχειρηματικών της στόχων εξασφάλισε κατά την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο τον Μάιο (Η Windeln.de ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο).

Windelbar-Rabranding-Nakiki

Η διάθεση των αντλούµενων κεφαλαίων έλαβε κυρίως τη μορφή νέων επενδύσεων. Ειδικότερα, η Windeln.de εξαγόρασε την ιταλική ”Pannolini”, την τσέχικη «Feedo» και την ισπανική Bebitus. Έτσι, πέρα των γερμανόφωνων αγορών της Γερμανίας, της  Αυστρίας και της Ελβετίας, η Windeln.de δραστηριοποιείται και σε άλλες 7 ευρωπαϊκές χώρες (Ιταλία, Τσεχία, Σλοβακία, Πολωνία, Ισπανία, Πορτογαλία και Γαλλία). Επίσης, η ίδια αποστέλλει τα προϊόντα της και στην Κίνα.

Windeln-International-segme

Η παραπάνω διεθνοποίηση είχε θετικό αντίκτυπο στον όγκο των πωλήσεων της Windeln.de. Το εννεάμηνο του 2015 οι ενοποιημένες πωλήσεις της ανήλθαν σε 118,3 εκ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση 76% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014.  Ο μεγαλύτερος τζίρος (97,2 εκατ. ευρώ) προέρχεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Windeln.de στη Γερμανία. Βέβαια, οι περισσότερες πωλήσεις της προέρχονται από την αγορά της Κίνας (61,4 εκατ. ευρώ). Επιπλέον, ο τζίρος του Shoppingclub (Windelbar – Nakiki) ανήλθε σε 12,4 εκατ. ευρώ, ενώ τα ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα Windeln.ch, Pannolini.it, Feedo.cz, Kindertraum.ch και Toys.ch πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις ύψους 8,8 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, όμως, το λειτουργικό αποτέλεσμα προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) επιδεινώθηκε κατά 76% (ζημιές ύψους 16,3 εκατ. ευρώ, από ζημιές 9,2 εκατ. ευρώ), κυρίως εξαιτίας των δαπανών της διεθνοποίησης. Αντίθετα, το μεικτό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε, φτάνοντας το 25,5% από το 22,7% το 2014.

Windeln-KPIs-2015

Η Windeln.de είναι ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα εξειδικευμένων Online Pure Player που ταρακουνούν τις «παραδοσιακές» αγορές  του συγκεκριμένου κλάδου.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Internationalization, Shopping Clubs

Ετικέτες:, , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: