Η Zalando και οι πρωτοβουλίες της στο κινητό επιχειρείν

Η Zalando ξεκίνησε πρόσφατα ένα πλήθος επιθετικών πρωτοβουλιών σχετικά με την «κινητή» διάσταση του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Το «νέο επίκεντρου του κόσμου» (βλέπε Benedict Evans: The smartphone is the new sun) και η oλoένα αυξανομένη χρήση του για την πραγματοποίηση των online αγορών, ανάγκασαν και τη Zalando να αναθεωρήσει τη στρατηγική της. Μέσω της νέας «Mobile First» στρατηγικής, όλες οι διεργασίες προσεγγίζονται πρωτίστως μέσω της κινητής διάστασης.

Σύμφωνα με τον Christoph Lütke Schelhowe, Vice President Costumer Experience της Zalando, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ενεργοποίηση των μελών της, με προτεραιότητα στη μακροπρόθεσμη συνοδεία των παραπάνω στην καθημερινότητά τους, με την ιδιότητα του ειδικού μόδιστρου. Προς επίτευξη αυτής της μακροπρόθεσμης δέσμευσης και μιας άριστης βιωματικής εμπειρίας, οι κινητές εφαρμογές (Αpps) αποτελούν ένα εξαιρετικό εργαλείο καθώς αυτές προσφέρουν περισσότερες επιλογές απ’ ότι ο επιτραπέζιος υπολογιστής.

Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, το γεγονός γιατί η Zalando άρχισε να επενδύει στην ανάπτυξη νέων κινητών εφαρμογών. Μάλιστα, αυτές αναπτύσσονται με ριζοσπαστική επιδεξιότητα (Radical Agility) ανεξάρτητα από τις ήδη υπάρχουσες συστήματα και δομές της Zalando.

Παρακάτω σας παρουσιάζω τις πρωτοβουλίες της Zalando στο κινητό επιχειρείν:

AmazeΗ παραπάνω εφαρμογή προσφέρει μεγάλη δόση έμπνευσης, καταδεικνύοντας τις νέες τάσεις μόδας μέσω της ανάλυσης του τεράστιου όγκου δεδομένων (Big Data) των χρηστών του καθώς και τη δυνατότητα πραγματοποίησης αγορών.

ZipcartΜέσω της παραπάνω εφαρμογής, η οποία αυτή τη στιγμή διατίθεται προς το παρόν μονάχα για τους Βερολινέζους κατόχους Android συσκευών, οι χρήστες της μπορούν να πραγματοποιήσουν τις παραγγελίες τους από την πλατφόρμα της Zalando και να τις λάβουν άμεσα μέσω της υπηρεσίας αυθημερόν παράδοσης (εάν κάποιος παραγγείλει μέχρις τις 3 το μεσημέρι, αυτός λαμβάνει την παραγγελία του μεταξύ 7 – 9 το βράδυ), χωρίς επιπλέον κόστος.

MovmntΠρόκειται για μια εφαρμογή Fashion-Outlet μέσω της οποίας η Zalando προσφέρει μόδα σε ελκυστικές τιμές, απευθείας από τον κατασκευαστή. Το λανσάρισμα της παραπάνω εφαρμογής θα γίνει πρώτα στη Γαλλία και τη Μ. Βρετανία.

Ο σχεδιασμός των παραπάνω λαμβάνει τόσο στο Βερολίνο όσο και στο Ελσίνκι.

Η σημασία εστίασης του ενδιαφέροντος των διαδικτυακών εμπόρων στο κινητό επιχειρείν, θα πρέπει να θεωρηθεί δεδομένη. Το ερώτημα που τίθεται, όμως, είναι ποιοι θα επιζήσουν στο άμεσο μέλλον; Οι αποκλειστικά διαδικτυακοί έμποροι (το Web) ή οι αποκλειστικά έμποροι του κινητού επιχειρείν (τα Apps);

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:E-Fashion, M-Commerce

Ετικέτες:, , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: