Media-Saturn: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 20% στα 1,8 δισ. ευρώ

Ο όμιλος METRO δημοσιοποίησε σήμερα τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2014/2015. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι συνολικές πωλήσεις της Media-Saturn ανήλθαν στα 21,7 δισ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση 3,6% σε σχέση με την οικονομική χρήση του 2013/2014. Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media-Saturn αυξήθηκαν κατά 20,0% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση στα 1,8 δισ. ευρώ. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Media-Saturn αντιπροσωπεύουν το 8% των συνολικών πωλήσεων της, ενώ μεσοπρόθεσμος στρατηγικός στόχος του ομίλου είναι ο τζίρος των διαδικτυακών πωλήσεων να αντιπροσωπεύει το είκοσι τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων.

Media-Saturn-Sales-2009_201Η Media-Saturn ξεκίνησε φέτος ένα πλήθος επιθετικών πρωτοβουλιών σχετικά με την μεταμόρφωση της σε “Europe’s leading CE digital commerce company”.

MEDIA-SATURN-START-UP-ENGAGΣημαντικότατο ρόλο στην επίτευξη του παραπάνω στόχου της διαδραματίζει η „Electronics Online Group“ (Media-Saturn: Υιοθετεί μια νέα στρατηγική με έμφαση την ανάπτυξη εξειδικευμένων ηλεκτρονικών καταστημάτων), ενώ μέσω του Spacelab (Η Media-Saturn υλοποιεί το Spacelab, έναν επιχειρηματικό επιταχυντή αποκλειστικά για τον κλάδο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών συσκευών), η Media-Saturn ελπίζει να πετύχει εύκολη πρόσβαση σε αξιόλογες επιχειρήσεις του μέλλοντος, εντάσσοντας τις στην παραπάνω νέα επιχειρησιακή οντότητα.

Media-Saturn-2-StrategyΣτο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της, η Media-Saturn απέκτησε πρόσφατα τον γερμανικό όμιλο RTS-Gruppe, μια επιχείρηση που προσφέρει πλήθος υπηρεσιών όπως επισκευής ηλεκτρικών & ηλεκτρονικών συσκευών (βλέπε αντίστοιχα τη στρατηγική της Enjoy: Ο νέος τρόπος πώλησης ηλεκτρικών συσκευών).

Επιπλέον, η Saturn δημιούργησε τα Digital lifestyle hotspots, ενώ τόσο η Saturn, όσο και η Media-Markt λάνσαραν υπηρεσία αυθημερόν παράδοσης. Η παραπάνω express αποστολή είναι διαθέσιμη στη Γερμανία σε συνολικά 240 καταστήματα της Media-Markt και 155 καταστήματα της Saturn. Βέβαια, παρότι την αμεσότητα της παράδοσης (το αργότερο σε διάστημα τριών ωρών), το κόστος αυτής (14,95 ευρώ) είναι τσουχτερό (βλέπε, αντίθετα, την δωρεάν υπηρεσία αυθημερόν παράδοσης της Amazon).  Βλέπετε, η παραπάνω υπηρεσία διεκπεραιώνεται μέσου συνεργάτη, την tiramizoo (TIRAMIZOO: Η Daimler AG επενδύει σε διαμεσολαβητικές υπηρεσίες ταχυμεταφορών).

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου METRO μπορείτε να την κατεβάσετε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Multichannel Commerce

Ετικέτες:, , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: